Hallo,
Wellicht dat ik de 100ste ben, maar dat doet er even voor mij niet toe, ben beetje gefrustreerd:)
Ik heb net een Conceptronic CH3SNAS gekocht (leeg) met een Seagate 500gb.
Daarop heb ik (volgens mij?) de fun_plug geinstalleerd, althans putty werkt dus het zal wel. Hoe kan ik nu SabNZBD installeren? Ik heb even gekeken bij de post van UTMachine... De eerste stappen lukken. Tot ik bij deze kom:
apt-get -y install unzip par2 python-dev python-cheetah python-cherrypy python-elementtree
Zodra ik die uitvoer krijg ik te zien /ffp/bin/sh: apt-get: not found
Edit: ik heb hem net gereset, debian etc er opnieuw opgezet en heb nu al weer wat meer. Op het moment dat ik nu hem opnieuw opgestart heb en fun_plug + debian er op staan doe ik het volgende:
cd /mnt/HD_a2
chroot etch /bin/bash
ik kom dan als root user binnen en kan dus command's geven. Alleen als ik de volgende geef:
apt-get -y install unzip par2 python-dev python-cheetah python-cherrypy python-elementtree
Krijg ik vreemde error's terug, bijvoorbeeld:
Err http://ftp.de.debian.org etch/main python2.4-minimal 2.4.4-2
Temporary failure resolving 'ftp.de.debian.org'
enig idee hoe dit komt? of dat er een andere versie is die ik moet gebruiken?
Hoe los ik dit op?
Wellicht dat ik de 100ste ben, maar dat doet er even voor mij niet toe, ben beetje gefrustreerd:)
Ik heb net een Conceptronic CH3SNAS gekocht (leeg) met een Seagate 500gb.
Daarop heb ik (volgens mij?) de fun_plug geinstalleerd, althans putty werkt dus het zal wel. Hoe kan ik nu SabNZBD installeren? Ik heb even gekeken bij de post van UTMachine... De eerste stappen lukken. Tot ik bij deze kom:
Zodra ik die uitvoer krijg ik te zien /ffp/bin/sh: apt-get: not found
Edit: ik heb hem net gereset, debian etc er opnieuw opgezet en heb nu al weer wat meer. Op het moment dat ik nu hem opnieuw opgestart heb en fun_plug + debian er op staan doe ik het volgende:
cd /mnt/HD_a2
chroot etch /bin/bash
ik kom dan als root user binnen en kan dus command's geven. Alleen als ik de volgende geef:
Krijg ik vreemde error's terug, bijvoorbeeld:
Err http://ftp.de.debian.org etch/main python2.4-minimal 2.4.4-2
Temporary failure resolving 'ftp.de.debian.org'
enig idee hoe dit komt? of dat er een andere versie is die ik moet gebruiken?
Hoe los ik dit op?
[ Voor 35% gewijzigd door Toppe op 31-10-2008 07:18 ]
Donstil: Je moet kopen wat je wilt hebben. Niet wat je nodig hebt!