Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

In de PDF handleiding van de HD Digicorder staat er dat het mogelijk is om het toestel in te stellen op een resolutie van 1080i. Met deze optie zal de HD Digicorder volgens mij ook de niet HD uitzenden upscalen tot 1080i resolutie.

Heeft er iemand ervaring met de beeldkwaliteit? Ik neem aan dat HDTV's de gewone TV uitzendingen beter kunen upscalen dan de HD Digicorder?

Als de kwaliteit van het upscalen van de HD Digicorder goed is dan kan ik volgens mij evengoed een 24-inch PC monitor aansluiten die HDMI ondersteunt. Dell verkoopt een 24-inch HD-breedbeeldflatpanel S2409W (1.920 x 1.080 - 16:9) voor rond de €300. Dit lijkt me een interessante keuze want het is de HD Digicorder die het beeldsignaal doorzend, audio signaal doorzend en dit allemaal met de Telenet afstandsbediening. Dus waarom zou ik nog een dure HDTV moeten kopen?

Heeft er iemand ervaring met het aansluiten van de HD Digicorder met een PC flatscreen (via HDMI => DVI of HDMI => HDMI kabel)?

Alvast bedankt voor jullie reacties!

• Avenger 2.0
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 19:35
Verwijderd schreef op donderdag 30 oktober 2008 @ 22:37:
Dus waarom zou ik nog een dure HDTV moeten kopen?
Voor 300 euro heb je ook wel een 28" HD TV tegenwoordig. En sinds de HD digicorder toch geen full hd aankan, kan je gewoon voor een hd ready toestel gaan.