Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• GoeiedagEem
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 29-10 22:07
Hallo,

Wellicht dat ik nog niet goed gezocht heb, maar ik kon niet echt een topic vinden waarin mensen een HTC Touch Dual willen verbinden met een Freedom Keychain GPS én tegelijk willen kunnen bellen via hun Parrot CK3100 LCD.

Nou dit is dus precies mijn probleem. Navigeren buiten de auto om gaat prima. Bellen in de auto via de Parrot gaat ook prima, maar navigeren en bellen tegelijk, ho maar... Wellicht doe ik iets fout natuurlijk en weet iemand wat ik eventueel nog zou kunnen proberen voordat ik dingen ga doen waar ik wellicht spijt van krijg.

Wanneer ik de telefoon heb verbonden met de Parrot dan krijg ik geen satellieten te zien in TomTom 6 en wanneer ik de navigatie eerst aanzet en dan de auto (en dus de Parrot) dan kan ik niet bellen via de carkit.

Alvast bedankt voor de reacties!

Groetjes,

Jan

• Matjan
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 08:15

Matjan

:D

GoeiedagEem schreef op donderdag 30 oktober 2008 @ 21:56:
Hallo,

Wellicht dat ik nog niet goed gezocht heb, maar ik kon niet echt een topic vinden waarin mensen een HTC Touch Dual willen verbinden met een Freedom Keychain GPS én tegelijk willen kunnen bellen via hun Parrot CK3100 LCD.

Nou dit is dus precies mijn probleem. Navigeren buiten de auto om gaat prima. Bellen in de auto via de Parrot gaat ook prima, maar navigeren en bellen tegelijk, ho maar... Wellicht doe ik iets fout natuurlijk en weet iemand wat ik eventueel nog zou kunnen proberen voordat ik dingen ga doen waar ik wellicht spijt van krijg.

Wanneer ik de telefoon heb verbonden met de Parrot dan krijg ik geen satellieten te zien in TomTom 6 en wanneer ik de navigatie eerst aanzet en dan de auto (en dus de Parrot) dan kan ik niet bellen via de carkit.

Alvast bedankt voor de reacties!

Groetjes,

Jan
Volgens mij is dit helemaal niet mogelijk omdat bluetooth alleen 1 actieve datastroom aankan. Dus als je aan het navigeren bent, is bluetooth bezet. Tijdens het navigeren verlies je dus het gps signaal omdat bluetooth dan wordt gebruikt om je spraak over te laten lopen.

Schiedam | 4050 Wp ZZO

• GoeiedagEem
Vanochtend heb ik vóórdat ik in de auto stapte de navigatie aangezet. En wonder boven wonder kreeg ik in het display van de Parrot "Network OK" te zien. Heb niet geprobeerd te bellen overigens.. :$

Tevens werkt een collega van mij op dezelfde manier. Hij heeft overigens een HTC S200 en een ander type Parrot. Het zou dus in principe wel moeten kunnen.

Vaag verhaal. Nieuwe ervaringen zal ik posten.

• Matjan

Matjan

Het kan inderdaad wel kloppen dat je collega dat wel kan. Sommige toestellen kunnen het wel en andere weer niet. (Heb ik net ff opgezocht ;) ) Je zou denken omdat jouw toestel nieuwer is dan die van je collega dat de jouwe het ook kan....

Schiedam | 4050 Wp ZZO

• GoeiedagEem
Gister nog even contact gehad met mijn collega, hij had er ook wel last van.. Wat ie dan doet is dat hij even de verbinding met de carkit verbreekt tot dat satelieten worden gevonden en dan zet ie de verbinding met de carkit weer goed.. Maar dan werkt het dus wel.. Beetje omslachtig allemaal moet ik zeggen.. :| Naja ik ga het nog even verder proberen.. Maar krijg niet een goed gevoel bij deze combinatie.

Het is dus niet per definitie zo dat deze telefoon maar 1 BT verbinding tegelijk aankan. :) Gelukkig maar.

• Matjan

Matjan

GoeiedagEem schreef op zaterdag 01 november 2008 @ 11:44:
Gister nog even contact gehad met mijn collega, hij had er ook wel last van.. Wat ie dan doet is dat hij even de verbinding met de carkit verbreekt tot dat satelieten worden gevonden en dan zet ie de verbinding met de carkit weer goed.. Maar dan werkt het dus wel.. Beetje omslachtig allemaal moet ik zeggen.. :| Naja ik ga het nog even verder proberen.. Maar krijg niet een goed gevoel bij deze combinatie.

Het is dus niet per definitie zo dat deze telefoon maar 1 BT verbinding tegelijk aankan. :) Gelukkig maar.
Misschien is deze Parrot wat voor jou:

http://www.pdashop.nl/pro...gps-bluetooth-carkit.html

Parrot is meteen je GPS-ontvanger...

Schiedam | 4050 Wp ZZO

• GoeiedagEem
Tsjah, dat is nu te laat ben ik bang.. :( Hij is al ingebouwd en het is een leaseauto..

Volgens mij heb ik dezelfde maar dan zonder GPS, want in het scrollmenu staat ook GPS maar is grijs.

Ik had het eerder moeten weten, dan had ik deze genomen, maar goed, al doende leert men.
Pagina: 1