Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Pinnacle Studio 12] AVCHD exporteren naar iets...

Pagina: 1
Acties:

• Executor16
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Na veel zoektochten ben ik er toch achter gekomen dat het eigenlijk niet zo'n goed idee was om al mijn AVCHD video te bewerken in Pinnacle Studio 12. De export opties zijn echt dramatisch.

Echter heb ik al een heel project gemaakt (iets van 15gb aan AVCHD) met alle overgangen en effecten van dien. Natuurlijk kan ik dit niet in 2 minuten in een ander progje gooien en exporteren. Mijn vraag is dus hoe ik dit nu het beste kan converten of exporteren zodat er een goeie file uitkomt.

Ik heb dus iets van 15gb aan film materiaal gebruikt en heb gefilmd op de 1 na hoogste resolutie (1440x1080). Nu wil ik dit Pinnacle Studio 12 project het liefst exporteren naar een file die ook compatible is onder Mac OSX. Dit zal dan dus volgens mij een .mp4 moeten zijn, bij mov en andere files kun je geen hogere resolutie instellen dan 1024 ofzo.

Mp4 heb ik dus geprobeerd met alle soorten instellingen, maar het grootste bestand dat ik krijg is maar 1.9gb. Settings: MP4, HighDef, 1280x720p, 6000Kbits/ps, 25fps)
Het resultaat is nou niet echt om over naar huis te schrijven.

Het gaat mij er dus niet om dat het geëxporteerde bestand zo klein mogelijk moet zijn, maar juist dat de kwaliteit gewoon goed is. Van mij part is de file 4 keer zo groot als wat ik er nu uit krijg.

• Executor16
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
schopje