Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Win32] 3D accelerated GFX naar thin client gezocht

Pagina: 1
Acties:

• RenHoek
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15-09 16:35
Ik heb het volgende:

* Host computer met brute 3D grafische kaart
* Client PC met slechts 2D grafische kaart

Ik zoek een soort 'remote desktop' programma waarmee je bv. games kunt starten op de host, waar ook alle graphics gerenderd worden, waarna het beeld over een 100mbit LAN naar de thin client gaat.

Logischerwijs moeten keyboard en muis input van de thin client naar de host machine gaan.

Bestaat er iets die dit kan?

• Question Mark
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 30-11 15:27

Question Mark

Moderator SSC/WOS

F7 - Nee - Ja

Dat is in feite wat elke Remote Desktop achtige oplossing doet. Terminal Services, Remote Desktop, Citrix, VNC etc.

Het ene protocol zal er iets beter in zijn dat het andere, maar ik neem aan dat je verwacht om met 30+ frames een of ander 3d spel te spelen en kan je nu al meedelen dat dit niet gaat lukken. Citrix komt met progressive speedscreen een heel eind in 3d applicaties, maar da's ook nog niet alles.

[ Voor 14% gewijzigd door Question Mark op 30-10-2008 20:00 ]

MCSE NT4/2K/2K3, MCTS, MCITP, CCA, CCEA, CCEE, CCIA, CCNA, CCDA, CCNP, CCDP, VCP, CEH + zwemdiploma A & B

• RenHoek
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15-09 16:35
Radmin komt een flink eind, het probleem is het dat de video sync niet overeenkomt met de framegrab van radmin, dus is het niet echt werkbaar.

Als er een remote desktop programma is die de grab pas maakt in sync dat zou het al redelijk gaan werken.

Daarom dacht ik dat er mischien toch iets zou bestaan die het redelijk kan.