Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Vista incl. SP1 legaal downloaden

Pagina: 1
Acties:
  • 412 views

• Poeh
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 27-11 23:00
Mijn schoonvader is in het bezit van een HP DV9780EG (http://www.qplaza.nl/spec...ilion-dv9780eg-p-530.html). Nu is deze laptop, ondanks het feit dat hij er geen bijzonder zware software op heeft staan, bijzonder traag in gebruik (met name tijdens het opstarten). Zeker als je de toch wel zware specificaties in de 'traagheid' meerekent.

Nu was de laptop na aanschaf al niet zo snel als ik wel verwacht had. Ik heb dan ook het vermoeden dat alle onnodige 'troep' van HP de boel vertraagt. Nu wil ik de laptop graag fris voor hem installeren, maar het liefst zonder de HP troep erin. Nu is het uiteraard in het bezit van een geldig serienummer en ben ik elders op dit forum op de hoogte gebracht van een programma dat de registratie van de huidige Vista over kan zetten op een fris geïnstalleerd exemplaar. Al met al dus zeker niet illegaal.

Nu is mijn vraag: waar kan ik ergens een betrouwbare (dus niet door iemand bewerkte of geslipstreamde) versie van Vista x86 incl. SP1 downloaden?

• crack_en_hack
  • Laatst online: 21-09 23:20
MSDN of een CD aanvragen bij Microsoft (dit kost wel iets) en je moet de productkey opgeven zodat ze kunnen zien dat je een legale versie hebt.

[ Voor 42% gewijzigd door crack_en_hack op 30-10-2008 19:27 ]

Ik ben vrijgezel omdat mijn schoonouders geen kinderen konden krijgen!, Ook heb ik zovaak ergens schijt aan dat ik stront tekort kom!

• Poeh
  • Laatst online: 27-11 23:00
crack_en_hack schreef op donderdag 30 oktober 2008 @ 19:26:
MSDN of een CD aanvragen bij Microsoft (dit kost wel iets) en je moet de productkey opgeven zodat ze kunnen zien dat je een legale versie hebt.
Voor zover ik weet moet je voor MSDN abonnee zijn.

• Anonnymous!
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 25-03 11:45

Anonnymous!

Are You Man or Mouse?

keuzes:

of je download Windows vista en sp en slipstreamed hem zelf met Vlite wat vrij simpel is.
of je vraagt het aan microsoft.
of je installeert eerst vista en dan gewoon sp1 vervolgens maak je een iso.

zelf heb ik ook een slipstream maar dan heb ik alles automatisch ingevuld aanstaan en alles wat met activeren te maken heeft weggehaald.

zelf vind ik dat je een slipstream gewoon kan downloaden via the pirate bay of zoiets, verdere details maar via e-mail want ik geloof niet dat je uberhaupt vista legaal mag downloaden?

[ Voor 29% gewijzigd door Anonnymous! op 30-10-2008 22:53 ]

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Anonnymous! schreef op donderdag 30 oktober 2008 @ 22:51:
want ik geloof niet dat je uberhaupt vista legaal mag downloaden?
Copyrighted software ed. zijn uitgezonderd van Fair Use , dat is inderdaad ali illegali.

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Dit topic is gesloten.