Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• magic45
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 13-11 12:07
Ik ben sinds gisteren van Vodafon naar Telfort overgestapt. Sinds gisteren is mijn Vodafone SIM kaart ook uit de lucht, helaas werkt mijn nieuwe telfort SIM ook nog niet.
Gisteren al contact gehad met de helpdesk, kon tot 8 uur s'avonds duren voor het gedaan was ( :X ). Vandaag nog steeds geen netwerk, wederom contact gehad met de helpdesk:
- Na heel wat uitzoeken e.d. kwam er ineens de mededeling dat er sinds gisteren avond een storing was met nummerporteringen en dat dit tot 48h later kon duren. Ze zijn echter pas vannochtend achter gekomen en dus kan het tot zaterdag ochtend duren...

Ik vond het bijzonder veel weg hebben van een broodje aap en een kluitje in het riet verhaal. Toevallig iemand anders met dezelfde problemen?

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

magic45 schreef op donderdag 30 oktober 2008 @ 18:07:
Ik vond het bijzonder veel weg hebben van een broodje aap en een kluitje in het riet verhaal.
Waarom? Problemen zijn nu eenmaal soms niet 1-2-3 automagisch op te lossen. Dat het lastig voor je is, dat is te begrijpen, maar wat wil je nu eigenlijk? :)

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• Hugo
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22:54
magic45 schreef op donderdag 30 oktober 2008 @ 18:07:
Ik ben sinds gisteren van Vodafon naar Telfort overgestapt. Sinds gisteren is mijn Vodafone SIM kaart ook uit de lucht, helaas werkt mijn nieuwe telfort SIM ook nog niet.
Gisteren al contact gehad met de helpdesk, kon tot 8 uur s'avonds duren voor het gedaan was ( :X ). Vandaag nog steeds geen netwerk, wederom contact gehad met de helpdesk:
- Na heel wat uitzoeken e.d. kwam er ineens de mededeling dat er sinds gisteren avond een storing was met nummerporteringen en dat dit tot 48h later kon duren. Ze zijn echter pas vannochtend achter gekomen en dus kan het tot zaterdag ochtend duren...

Ik vond het bijzonder veel weg hebben van een broodje aap en een kluitje in het riet verhaal. Toevallig iemand anders met dezelfde problemen?
Voor zover ik weet is er geen storing. De porteringen voor Tele2 (Telfort Netwerk) gingen vandaag gewoon door. Daarnaast hoeft een portering theoretisch maar een paar minuten te duren. Wat ik denk is dat ze een storing in hun systeem hebben of er is iets niet helemaal goed met jouw order waardoor het vertraging oploopt en/of ze de portering te laat gestart zijn.

TREQ Formula Rig || Fanatec CSL DD 8NM || MCLaren GT3 V2 || CSL Elite Pedals || 3x LG 27GL63T Ultragear || The Paddock Crew

• magic45
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 13-11 12:07
gambieter schreef op donderdag 30 oktober 2008 @ 18:09:
[...]

Waarom? Problemen zijn nu eenmaal soms niet 1-2-3 automagisch op te lossen. Dat het lastig voor je is, dat is te begrijpen, maar wat wil je nu eigenlijk? :)
De manier waarop er ineens werd aangegeven dat er een 'algemene storing' was deed mij vermoeden dat dit niet het geval is. Als er iets mis is met mijn aansluiting oké maar dan wil ik ook dat horen en niet een lul verhaal.
Op hun site was geen storings bericht o.i.d. te vinden dus ik hoopte dat iemand hier wellicht hetzelfde probleem had/heeft.
WorkForce schreef op donderdag 30 oktober 2008 @ 18:12:
[...]

Voor zover ik weet is er geen storing. De porteringen voor Tele2 (Telfort Netwerk) gingen vandaag gewoon door. Daarnaast hoeft een portering theoretisch maar een paar minuten te duren. Wat ik denk is dat ze een storing in hun systeem hebben of er is iets niet helemaal goed met jouw order waardoor het vertraging oploopt en/of ze de portering te laat gestart zijn.
Ik heb zelf ook al dit vermoeden, ik heb een hekel aan valse voorlichting...

[ Voor 83% gewijzigd door magic45 op 30-10-2008 18:14 ]

• dcell
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 15-11 13:35
ik ben afgelopen woensdag van Orange naar Telfort geporteerd, alles ging goed behalve dat ik niet gebeld kan worden door T-Mobile nummers. Klantenservice gebeld en die hadden het erover dat het regelen daarvan minimaal 48 uur zou moeten duren, wat mij dus een beetje bedenkingen geeft want het zou theoretisch maximaal 48 uur moeten duren (een beetje rondgegoogled). Nu na bijna 24 uur nog steeds het probleem, ben benieuwd of ik morgenochtend weer gebeld kan worden door T-Mobile nummers maar ik vrees het ergste als ik dit lees ....

• Capa
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 11-11 11:30
Er was weldegelijk een storing, dit was was woensdag én donderdag. Je bent niet de enige (nee ik heb geen last, ik werk er). Dit zou maandag opgelost moeten zijn. Houdt er rekening mee dat 48 uur gerekend kan worden als 2 werkdagen.

• dcell
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 15-11 13:35
Zaterdag nog gebeld om de stand van zaken door te nemen met de helpdesk. Er werd mij toen bevestigd dat er een storing was en dat er maandag aan gewerkt zou worden. Er werd er zelfs nog bij gezegd dat het wel 5 werkdagen kan duren :'( Helaas is mijn probleem nog steeds niet verholpen ....

edit : werkt nu eindelijk ! :D

[ Voor 5% gewijzigd door dcell op 03-11-2008 22:47 ]

Pagina: 1