Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Domein stuurt naar Cpanel Homepagina door

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste tweakers,

Ik weet niet zeker of ik het in het goede forum gepost heb, if not, sorry daarvoor..
Ik heb het volgende probleem: ik bezit momenteel een VPS, met eigen nameservers alles,
ik heb nu 3 verschillende domeinnamen van mijzelf geregistreerd door Webreus doorgeschakeld naar de nameservers van mijn VPS, werkt prima en die domains zijn gewoon weer bereikbaar..

Nu willen wij ook de website van onze vereniging op de server gehost hebben, ik dus alles weer ingesteld zoals ik ook bij de vorige 3 gedaan heb, DNS-templates hetzelfde gelaten, een mail gestuurd naar de oude hosting van de vereniging met de vraag of ze de nameservers kunnen wijzigen naar mijn eigen nameservers, prima, hebben ze ook geregeld, ik dus paar uur later proberen, redirect het domein mij door naar het ip-adres van de VPS.. ik dus kijken in de whois, ja hoor, nameserver3 waren ze vergeten erbij in te vullen (in mijn geval nodig) dus ik een mail sturen met de vraag of ze nameserver3 ook erbij willen invullen, zo gezegd zo gedaan, nameserver allemaal doorgeschakeld.

vervolgens probeer ik weer om via het domein in de vereniging dir te komen, maar schakelt de server mij nog steeds door naar mijn ip-adres, terwijl alles precies hetzelfde staat ingesteld als de andere domeinnamen die juist geen problemen ondervinden!

Iemand enig idee wat ik over het hoofd zie?
Bedankt

Erwin

• TheBorg
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 12:54

TheBorg

Resistance is futile.

Al geprobeerd om een account aan te maken en CPanel zelf de DNS te laten configureren?