Ik ben sinds vandaag overgestapt van Ben naar Vodafone + Zorgeloos Internet Blox. Mijn telefoon is een SE K800i (soon te be SE X1
). De standaard internet optie van de K800i brengt mij direct naar live.vodafone.com. Een brakke startpagina zonder adresbalk maar waar je wel bijvoorbeeld naar Mobiel TV kunt gaan (dit werkt trouwens ook slecht, continue haperend geluid en beeld is er ook haast niet). Omdat ik toch even het internet wilde testen heb ik Opera Mini geinstalleerd. Dit werkt qua internet gelijk al een stuk beter, nu merk ik echter dat live.vodafone.com niet bereikbaar is? Via Opera kan ik dus niet Mobiel TV kijken. Nu heb ik al ff gezocht en blijkt dat de Vodafone startpagina via de proxy werkt, dat het eigenlijk helemaal geen webpagina is en dus niet door Opera gevonden kan worden? Dit staat echter nergens vermeld bij het aanvragen van bijvoorbeeld Mobiel TV. Als ik de proxy uitzet in mijn instellingen dan is de startpagina niet meer te openen. Internetten via Opera gaat dan nog wel. Als ik echter een speedtest doe in Opera geeft die aan dat er nog steeds een proxy aanstaan
Iemand die dit probleem ook ervaart? Heb het probleem al voorgelegd aan Vodafone maar nog geen reactie gehad.
[edit]
Mobile TV probleem qua beeld en geluid inmiddels opgelost, foon stond op GPRS ipv 3G. Nu werkt het prima
[edit]
Mobile TV probleem qua beeld en geluid inmiddels opgelost, foon stond op GPRS ipv 3G. Nu werkt het prima
[ Voor 4% gewijzigd door The Legend op 30-10-2008 16:40 ]
Ik ben toch malle pietje niet!