nieuws: Kingston presenteert 2GHz-geheugenmodules voor Core i7-platform
Als we kijken naar de tabel die in het artikel staat valt het op dat de duurste module niet de snelste is. En voor de rest dezelfde specificaties heeft als de module daaronder.
Het artikel waar tweakers zich op baseerd heeft deze fout ook, echter de "press" release van Kingston heeft de juiste waarden.
http://www.kingston.com/press/2008/memory/10c.asp
Dus de duurste module moet 2000 Mhz ipv 1600 Mhz zijn!
Edit:
Edit 2:
Ok na alles nog eens rustig doorgelezen te hebben en gecontrolleerd te hebben kan ik niet meer goed volgen tussen het Tweakers artikel en de originele press release van Kingston.
Tweakers zegt:
Als we kijken naar de tabel die in het artikel staat valt het op dat de duurste module niet de snelste is. En voor de rest dezelfde specificaties heeft als de module daaronder.
Het artikel waar tweakers zich op baseerd heeft deze fout ook, echter de "press" release van Kingston heeft de juiste waarden.
http://www.kingston.com/press/2008/memory/10c.asp
Dus de duurste module moet 2000 Mhz ipv 1600 Mhz zijn!
Edit:
Ik veronderstel dat die 1600Mhz dan ook 2000Mhz moet worden? Aangezien ze die standaard zo leveren.Het bedrijf lanceert daartoe een breed scala aan ddr3-modules, die in snelheid variëren van 1066MHz tot 1600MHz.
Edit 2:
Ok na alles nog eens rustig doorgelezen te hebben en gecontrolleerd te hebben kan ik niet meer goed volgen tussen het Tweakers artikel en de originele press release van Kingston.
Tweakers zegt:
Kingston zegt:De snelste modules kunnen tot 2GHz overklokt worden, maar dat zou niet op elk willekeurig X58-bord lukken.
Die van die 2GHz moeten dan toch niet meer overklokt worden ? Ofwel? Ik kan in ieder geval niet meer goed volgen"Kingston is excited to bring the fastest DDR3 triple channel memory products to market as we are the first to deliver 2000MHz gaming kits of three with Intel's reduced voltage," said Mark Tekunoff, senior technology manager, Kingston®. "All of our triple-channel kits can be overclocked manually or by using XMP-ready profiles. The 2GHz modules have been tested to support up to that speed on ASUS P6T Deluxe motherboards while the Intel DX58SO motherboards have been tested up to 1600MHz."
[ Voor 52% gewijzigd door lembregtse op 30-10-2008 12:25 ]