Nog een topic over far cry 2... sorry daarvoor maar andere topics komen niet (echt) overeen met mijn vraag!
PC specs:
Win XP Pro
E6600 processor
2GB geheugen
HD 1x WD raptor (Windows) 1x 200 HD (games)
Creative X-FI Fatality geluidskaart
ATI 4870 videokaart
Ik heb gisteren een ATI Saf. 4870 videokaart aangeschaft, echter start nu Farcry 2 niet meer op
Hiervoor had in een Nvidia 7900 GT waarop hij zonder problemen liep.
Oude Nvidia drivers heb ik uiteraard verwijderd, ATI kaart geinstalleerd vanaf cd, toen de nieuwste drivers geinstalleerd.
Bug fix voor Farcry gedownload die van de week is uitgekomen.
Toen far cry 2 (opnieuw) geinstalleerd, hij komt met het laad scherm, en zodra het spel opstart klapt hij terug naar de desktop, echter het spel start op met een zwart scherm wat nog deels zichtbaar is op de desktop, hoor ook geluid van de game door me headset/speakers, echter kan ik voor de rest niks meer doen, alles loopt vast. alleen een reset helpt
Rainbowsix Vegas 2 werkt wel gewoon
Iemand tips?
PC specs:
Win XP Pro
E6600 processor
2GB geheugen
HD 1x WD raptor (Windows) 1x 200 HD (games)
Creative X-FI Fatality geluidskaart
ATI 4870 videokaart
Ik heb gisteren een ATI Saf. 4870 videokaart aangeschaft, echter start nu Farcry 2 niet meer op
Hiervoor had in een Nvidia 7900 GT waarop hij zonder problemen liep.
Oude Nvidia drivers heb ik uiteraard verwijderd, ATI kaart geinstalleerd vanaf cd, toen de nieuwste drivers geinstalleerd.
Bug fix voor Farcry gedownload die van de week is uitgekomen.
Toen far cry 2 (opnieuw) geinstalleerd, hij komt met het laad scherm, en zodra het spel opstart klapt hij terug naar de desktop, echter het spel start op met een zwart scherm wat nog deels zichtbaar is op de desktop, hoor ook geluid van de game door me headset/speakers, echter kan ik voor de rest niks meer doen, alles loopt vast. alleen een reset helpt
Rainbowsix Vegas 2 werkt wel gewoon
Iemand tips?