Deze
Verwijderd in 'nieuws: Camcorderpiraat moet bijna twee jaar brommen'
is volgens mij errug in overtreding door van A-Z uit te leggen, hoe je waar van wie illegale films kan krijgen. (Mininova staat toch ongeveer gelijk aan TPB als ik me niet vergis qua copyright beleid...)
Verwijderd in 'nieuws: Camcorderpiraat moet bijna twee jaar brommen'
is volgens mij errug in overtreding door van A-Z uit te leggen, hoe je waar van wie illegale films kan krijgen. (Mininova staat toch ongeveer gelijk aan TPB als ik me niet vergis qua copyright beleid...)
en dan nog een heel verhaal over hoe je het beste aan je illegale films kan komen... regelrecht in strijd met de huisregels lijkt me. Ik heb em al naar -1 geprobeerd te modden, maar heb daar niet genoeg modpower voor.Er worden veel fakes gereleased onder de naam aXXo, maar er is er maar één.
Om te voorkomen dat je voor de fakes valt, moet je gewoon naar de torrent sites gaan waar aXXo een gebruikers account heeft, zoals (illegale website) en alleen van die gebruiker downloaden (link via "Added" bij "General Information").
[ Voor 1% gewijzigd door Ulysses op 30-10-2008 13:10 . Reden: Dan moet de URL hier dus ook ff weg :P ]
Het leven is als koffie: heel lekker, maar veel te duur en zo weer op.