Hallo mede tweakers,
Ik heb sinds mei dit jaar een pc samengesteld en daar tot gister geen problemen mee gehad
Sinds gisteren start mijn pc windows niet meer op, na de laadbalk van windows krijg ik een bsod zonder error description of zelfs helemaal geen bsod maar valt de pc gewoon direct uit.
Nu baalde ik al en dacht dus dat het aan windows lag dusja dan maar een format +verse install. Maar zo ver is het niet eens gekomen, want wanneer ik windows opnieuw install gaat alles goed totdat ik bij de install zelf kom. Tijdens de install nadat ik de gebruiksovereenkomst accepteer (39min resterend zegt de install dan) dan valt de pc naar 5 min weer zo maar uit. En dit blijft hij doen(verschillende windows install dvd's geprobeerd maar helaas)
Memtest gedraaid maar die zei dat alles goed was.
pc specs:
LG DVD-ROM GDR-H20NRBBB 16 X, 52 X, SATA, OEM, Zwart
GigaByte Triton 180 Zwart, Geen Voeding
OCZ StealthXStream 500 Watt, 20+24 Pins
WD Caviar SE16 250 GB, 7200 Rpm, 16 MB, S-ATA II/300
MSI GeForce NX8800GT OC 512 MB, PCI-e 16x
MSI P35 NEO3-F
2xPatriot Extreme Performance 2 GB, PC6400, 800 MHz, 4, Kit Of 2
Scythe CPU Koeler Mugen (Infinity) Koper
Intel Core 2 Duo E8400
de pc heeft altijd op 3,6Ghz gedraaid(400x9) op 1,2875 volt en heeft hiermee nooit problemen gehad, ook op default settings blijft het probleem aanhouden
Ik ben er nu wel van overtuigd dat het een hardware probleem is.
Heeft iemand enig idee wat mij nog te doen staat? Of is er iemand die misschien ervaring met dergelijke problemen heeft en daar een oplossing voor had?
ik sta open voor suggesties
Ik heb sinds mei dit jaar een pc samengesteld en daar tot gister geen problemen mee gehad
Sinds gisteren start mijn pc windows niet meer op, na de laadbalk van windows krijg ik een bsod zonder error description of zelfs helemaal geen bsod maar valt de pc gewoon direct uit.
Nu baalde ik al en dacht dus dat het aan windows lag dusja dan maar een format +verse install. Maar zo ver is het niet eens gekomen, want wanneer ik windows opnieuw install gaat alles goed totdat ik bij de install zelf kom. Tijdens de install nadat ik de gebruiksovereenkomst accepteer (39min resterend zegt de install dan) dan valt de pc naar 5 min weer zo maar uit. En dit blijft hij doen(verschillende windows install dvd's geprobeerd maar helaas)
pc specs:
LG DVD-ROM GDR-H20NRBBB 16 X, 52 X, SATA, OEM, Zwart
GigaByte Triton 180 Zwart, Geen Voeding
OCZ StealthXStream 500 Watt, 20+24 Pins
WD Caviar SE16 250 GB, 7200 Rpm, 16 MB, S-ATA II/300
MSI GeForce NX8800GT OC 512 MB, PCI-e 16x
MSI P35 NEO3-F
2xPatriot Extreme Performance 2 GB, PC6400, 800 MHz, 4, Kit Of 2
Scythe CPU Koeler Mugen (Infinity) Koper
Intel Core 2 Duo E8400
de pc heeft altijd op 3,6Ghz gedraaid(400x9) op 1,2875 volt en heeft hiermee nooit problemen gehad, ook op default settings blijft het probleem aanhouden

Ik ben er nu wel van overtuigd dat het een hardware probleem is.
Heeft iemand enig idee wat mij nog te doen staat? Of is er iemand die misschien ervaring met dergelijke problemen heeft en daar een oplossing voor had?
ik sta open voor suggesties
Mijn game PC: http://tweakers.net/gallery/125384?inv_id=19781#tab:inventaris