Autobieden bug, allebei zelfde bod

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pimlie
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 02-10 15:22
Zie hier.

Longbeard en ik hebben allebei autobieden aangezet ws. Als je kijkt naar het autobieden dat om 10:24 plaats vond zie je dat ik hetzelfde bedrag heb 'autogeboden' als longbeard, namelijk allebei 101,50. Blijkbaar zit daar iets niet helemaal ok.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rob_erwt
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 02-10 17:54

rob_erwt

What does this button do?

Wat is er precies misgegaan? In de biedingen tabel zie ik maar één bod van 101,50 en die is van jou. Dan gaat het (auto) bieden even door tot 103 euro, waarmee zo te zien Longbeard over jou ingestelde autobod heen gaat.

Dit alles lijkt te gaan zoals het hoort. Misschien kun je iets meer details geven over wat er mis gegaan zou zijn?

Never underestimate the power of stupid people in large groups

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pimlie
Hoe kan ik terugkijken naar eerdere biedingen?

Bij mij stond er in ieder geval op mijn scherm dat pimlie en longbeard allebei om 10:24 geboden hadden voor 101,50. Dat bedrag weet ik eigenlijk niet meer precies, kan ook 103,50 zijn ofzo. De tijd klopt iig wel.

Het is niet heel boeiend allemaal, maar toch..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rob_erwt
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 02-10 17:54

rob_erwt

What does this button do?

Je kan niet terugkijken naar eerdere biedingen. Althans niet zonder database toegang... ;)

Het lijkt echter alsof het gewoon werkt, misschien was het een eenmalig iets. Mocht het toch weer voorkomen, laat het maar even weten. Dan duik ik er wat dieper in.

Never underestimate the power of stupid people in large groups

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pimlie
Damn, uit ervaring weet ik hoe vervelend dit soort bug reports zijn. Volgende keer toch maar gewoon direct een screenshotje maken.

Waarschijnlijk zal het wel iets met een cache ergens te maken hebben gehad ofzo... :? ;)