Toon posts:

One click USB stick backup software

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik zoek een programmaatje waarmee ik met 1 klik mijn USB stick kan backuppen. Of beter nog; dat als ik hem in mijn mac plug hij automatisch gaat backuppen.

Weet iemand of hier goede software voor bestaat?

• iMars
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 06-02 21:55

iMars

Full time prutser

* lama * ff koffie halen |:(

[ Voor 94% gewijzigd door iMars op 30-10-2008 10:01 ]

Koop hier mijn P1 reader :)

• Maartenvs
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 04-02 11:29

Maartenvs

For Sale

Ik weet niet hoe groot je stick is maar kan timemachine dit niet? Moet je wel alles excluden op de bestanden die je wilt backuppen na, maar het zou moeten kunnen.

• Magic
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Carbon copy cloner kan in ieder geval een backup naar een externe schijf starten zodra hij aanwezig is, je zou eens kunnen kijken of dit ook de andere kant op kan.

Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz

• stevenP
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 06-02 20:12
Wat ook een optie is, is het gebruik van de Backup-applicatie van OSX. Deze staat standaard in je Application-folder en kan een hoop dingen rondom backuppen (van iPhoto library tot folders etc).

Gasloos! 3100Wp Z, 2150Wp W, Panasonic 5J monoblock, Panasonic 150L WPB

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

En waar heb je zelf allemaal naar gezocht en gevonden? Waarom voldeed datgene wat je gevonden hebt niet? Hier op GoT verwachten we toch wel enige mate van eigen inzet, zoals ook in de De Algemene Voorwaarden staat vermeld waarmee je akkoord bent gegaan.

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Verwijderd

Misschien dat je via folder actions een automator scriptje kan runnen?
Pagina: 1