Toon posts:

HD niet openen met "deze computer" wel met verkenner

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb net mijn computer helemaal leeggehaald en windows xp (32bit) opnieuw geinstalleerd. Nu heb ik ineens dat wanneer ik via "deze computer" een van mijn partities wil openen dat er gevraagd word "openen met...." En als ik het met de rechtermuisknop doet staat er dit:

http://img238.imageshack.us/img238/203/55177404lz8.png

Als ik de schijf via verkenner open is er geen probleem en is alles gewoon te openen. Het is wel vervelend want nu was ik vandaag wat aan het installeren en toen kreeg ik constant een fout bij een schrijfbewerking.

En het installeren lukte niet. ik weet niet of dit een direct verband heeft, maar ik zou wel graag weten hoe ik dit kan oplossen.

Verder is het ook zo dat wanneer ik een schijf wel kan openen dit in een nieuw scherm gebeurd en het "deze computer" scherm blijft dus staan. Dus op een gegeven moment heb ik erg veel schermen open staan.

Voorzover ik weet is er niets veranderd, want het is een verse installatie. Het enige dat ik heb geinstalleerd is norton, office en windows updates. Verder ben ik nog niet gekomen.

[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 30-10-2008 12:31 ]

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Je plaatje werkt niet.
Post info het liefste als inline text, dat werkt een stuk makkelijker :)

Heb je niet toevallig een of ander autorun.inf bestand op die disk staan, of mogelijk de bestandstypen verkeerd gedefinieerd?