Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Jongens (en meiden), ik heb echt jullie hulp nodig want ik wordt gek!

Het lukt mij na een volle dag klooien nog steeds niet om Outlook 2007 te synchroniseren met mijn HTC Diamond. In MS ActiveSync kan ik met rechtermuisknop op E-mail > Instellingen > Mappen Selecteren zien dat ActiveSynch simpelweg mijn Outlook op de PC niet vindt! Er staan 2 mappen, RSS en Junk maar geen Postvak In oid.

Het lijkt er dus op dat mijn Outlook accounts simpelweg niet gevonden worden.

Outlook staat als standaard email programma geinstalleerd en hoewel het een gekraakte versie is heeft deze tot nu toe altijd perfect gewerkt..

Iemand enig idee..?

• The Dolf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Welke informatie zie je allemaal bij activesync op je pc wanneer je htc is aangesloten?

Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something

• Snake
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-03-2024

Snake

Los Angeles, CA, USA

En instellen op je HTC dat ie je postvak in moet syncen? Lukt het daar?

Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8

Verwijderd

Topicstarter
Verbonden (en evt. gesychroniseerd)

Daaronder verschillende onderdelen die gesynchroniseerd kunnen worden (Contacten, Agenda, E-mail, Taken, Favorieten).

Het rare is dat mijn agenda uit Outlook wel sychroniseerd met mijn telefoon..

Verwijderd

Topicstarter
Snake, helaas kan ik zo snel niets vinden op de HTC waar ik kan kiezen welke folders wel of neit gesynchroniseerd worden

Edit: optie gevonden maar hier kan ik wederom alleen de map RSS (die ik in Outlook niet heb) en Junk aanvinken.

[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 30-10-2008 02:16 ]

Verwijderd

Topicstarter
Doorbraak: (zie screenshot)

Waar ik achter ben gekomen is dat de HTC alleen de folder "Personal Folders" synched. Heb een email in de Junk Mail map van deze gegooid en voila, gesynced op de HTC.

Maar: (zie screenshot) ik beheer 3 emailadressen in Outlook die niet in de map Personal Folders staan. Ik wil het liefst alle 3 of in ieder geval 1 hiervan kunnen syncen met de HTC. Ligt het nou aan mijn crappy Outlook skills? Het is in ieder geval niet zo makkelijk dat ik gewoonweg een vd 3 emailadressen kan slepen naar de Personal Folder.

Ik ben benieuwd of jullie hier ervaring mee hebben en wat de oplossing is

Kent niemand dit probleem / Hoe doen jullie het synchen met outlook?

Afbeeldingslocatie: http://www.chess-books-online.com/htc.JPG

• The Dolf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Als ik me niet vergis zijn het imap accounts. Daar heb geen active sync voor nodig.

Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something

Verwijderd

Topicstarter
2 vd 3 zijn POP3
en de derde, een Hotmail account, is MAPI (?)

Wat bedoel je precies met "Daar heb geen active sync voor nodig."? Ik maak geen gebruik van een Exchange server dus ik kan weliswaar de mails "gewoon" configureren en op mijn mobiel ontvangen (dus niet via Outlook) maar dan valt het ook niet te synchroniseren met Outlook. Wordt irritant werken omdat het overzicht van reeds beantwoorde/geopende/verwijderde mailtjes dan een beetje wegvalt.

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Welkom op GoT :)

Ik heb 'hellup' uit de titel gehaald, omdat dat niet nodig is. We begrijpen dat je hulp nodig hebt als je hier een topic opent. ;)
Hierbij meteen het verzoek om geen nieuw bericht te posten als het laatste bericht van jou is, gebruik ipv daarvan de edit-knop om informatie toe te voegen.

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Pagina: 1