Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[PSU] Corsair 750W 8 pins 12v

Pagina: 1
Acties:

• cman
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 13:36
Ok het antwoord op deze vraag is hoogst waarschijnlijk zeer eenvoudig. Ik vind echter geen eenduidig antwoord via google of de got search. Ik heb al gezocht op volgende zoekwoorden: 'psu no 4 pins 12v' 'psu only 8 pins 12v' en nog een aantal die ik niet meer weet :)

Ik ben momenteel een systeem in elkaar aan het zetten met een Corsair 750 watt voeding

Deze voeding heeft 1 ATX12V 8-4 pin. Het moederbord dat ik gebruik heeft 1 4 pins 12v aansluiting. Ga ik dit moeten oplossen met een verloop stukje, of kan ik gewoon de helft van mijn 8 pins 12v aansluiting van de voeding hier in steken? Bij de voeding zit geen manual en ook op de site van corsair wordt hier niet echt iets over gezegd. Het boekje van het mobo geeft ook geen uitsluitsel.... Iemand enig idee?

BOE

• cman
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 13:36
Zucht, natuurlijk vind ik de oplossing twee minuten nadat ik de vraag post: de 8 pins aansluiting is detachable tot twee 4 pins.. Nog wat moeite moeten doen om ze van elkaar te krijgen, maar inderdaad!

Ok excuus voor het nutteloze topic!

BOE