Cisco PIX 501 VPN vraag

Pagina: 1
Acties:

• nielsvd
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 23-01 15:44
Ik gebruik de Cisco VPN client om de VPN verbinding op te zetten. Op de PIX is een group aangemaakt. Met de credentials van de groep connect ik de VPN. Dit lijkt succesvol, echter daarna wordt opnieuw om een naam en wachtwoord gevraagd door de Cisco client. Ik heb de config van de PIX afgezocht en andere mogelijke logingegevens gebruikt, maar kom er niet achter welke credentials hier benodigd zijn. Heeft iemand hier ervaring mee?

• JackBol
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

JackBol

Security is not an option!

nielsvd schreef op woensdag 29 oktober 2008 @ 23:34:
Ik gebruik de Cisco VPN client om de VPN verbinding op te zetten. Op de PIX is een group aangemaakt. Met de credentials van de groep connect ik de VPN. Dit lijkt succesvol, echter daarna wordt opnieuw om een naam en wachtwoord gevraagd door de Cisco client. Ik heb de config van de PIX afgezocht en andere mogelijke logingegevens gebruikt, maar kom er niet achter welke credentials hier benodigd zijn. Heeft iemand hier ervaring mee?
Als je het zelf op wilt lossen, dan begin eens met debug ipsec crypto sa en kijk of je daar een zinnige foutmelding uit kan vissen. Anders, post je config eens.

Opbrengst van mijn Tibber Homevolt met externe kWh meter. | Opbrengst van mijn Tibber Homevolt volgens de Tibber Data API.