Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Sebazztiaan
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 13:16
Ik heb vroeger @home gehad, digitale TV [basis] + internet soms (1600k)

hier betaalde ik 19,95[iNet] + 15,90[tv] voor

nu heb ik onlangs geupdate naar Internet Z2 [4Mbit]

nu komt mijn totaal uit op 45,85

Maar ze hebben een all in one pakket tv+telefoon+internet voor 49,95 per maand

Dit is 8Mbit.

Mijn vraag hierbij is:

kan ik zo snel al weer wijzigen? Want ik heb net de 4Mb rond? Hier kon ik niet veel over vinden op de site van Ziggo!

• Mad Marty
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 17:31

Mad Marty

Je bent slimmer als je denkt!

Ziggo.nl -> Veel gestelde vragen -> Ik wil een wijziging aanbrengen in mijn Ziggo productenpakket
# Je kunt wijzigingen kenbaar maken door middel van het wijzigingsformulier
Daar is toch niets moeilijks aan :?

Overigens kun je Ziggo ook bellen: 0900-1884 (van 8-22 maar liefst)

edit:
Of, nog makkelijker, Ziggo.nl -> Klantenservice -> Wijziging doorgeven

[ Voor 12% gewijzigd door Mad Marty op 29-10-2008 21:23 ]

Rail Away!

• M2M
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 01:34

M2M

medicijnman

Mad Marty schreef op woensdag 29 oktober 2008 @ 21:21:
Ziggo.nl -> Veel gestelde vragen -> Ik wil een wijziging aanbrengen in mijn Ziggo productenpakket

[...]

Daar is toch niets moeilijks aan :?

Overigens kun je Ziggo ook bellen: 0900-1884 (van 8-22 maar liefst)
daarnaast heeft ziggo (net zoals tegenwoordig veel isp's) een maand-opzegtermijn-regeling. Ik denk dat een contractwijziging ook wel in die maand past (aangezien je klant blijft zal het misschien wel eerder geregeld zijn).

-_-

• Sebazztiaan
  • Laatst online: 13:16
Was wat vergeten te zeggen hierbij

ik heb nu internet Z2, maar volgens Ziggo leveren ze geen internet op mijn woonadres :S

• Jiffy
  • Laatst online: 30-11 18:01

Jiffy

God, you're ugly!

Sebazztiaan schreef op donderdag 30 oktober 2008 @ 07:30:
ik heb nu internet Z2, maar volgens Ziggo leveren ze geen internet op mijn woonadres :S
Heeft de helpdesk van Ziggo dat tegen je gezegd of heb je dat van zo'n postcodecheck-geval op de website van Ziggo? Die laatste zijn namelijk zeker niet foutloos en daar hoef je je dus geen bal van aan te trekken als je dus op dat adres al internet van Ziggo hebt..

Verder, zoals reeds vermeld: wijzigingsformulier insturen, klaar.

Life sucks. Then you die. Then they throw mud in your face. Then you get eaten by worms. Be happy it happens in that order...

• forzabesiktas
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 25-11 14:29
Ik heb destijds mijn internet van Z1 naar Z3 "upgegrade" zelfde avond was het "upgegrade" :D !
maaaar nu komt het, Z3 haalde ik niet door de storingen etc.. en ik wou niet elk maand 50 euro voor een crap internet+veel storingen betalen.
Dus ik vraag vriendelijk of het "gedowngrade" word naar Z1 dit gebeurt pas na anderhalf maand !. in augustus had ik weer Z1. maar ik kreeg in september+oktober een factuur

# Internet Z3

was echt bagger vet lang gebeld en klagen eindelijk opgelost, maar denk wel na voordat je upgrade want het downgraden duurt lang.

tikfouten? tjah..m..

• alienfruit
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 00:06

alienfruit

the alien you never expected

Internet Z3 ? Ik heb altijd @Home Breedband gehad en heeft altijd prima gewerkt alleen sinds Ziggo allemaal snelheidsdips 's avonds laat. Ga je plotseling om klokslag 00:00 naar 90kb/s terwijl een kwartier geleden je nog 1450kb/s haalde :(
Pagina: 1