domeinnaam een tweede keer reggen?

Pagina: 1
Acties:

• Gooly
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 14-05-2025

Gooly

Wie? Ik?

Topicstarter
Als ik een verzoek heb ingediend om een domeinnaam te registreren, maar geen enkele reaktie krijg, kan ik dan zonder problemen naar een ander gaan?
Ik heb een week geleden n.l. met kloppend hart mijn eerste domeinnaam laten registreren via AShosting. De enige reaktie die ik tot nu toe mocht ontvangen was een autoreply op een mailtje dat ik eergisteren verstuurde:

<mailtje>
Vanwege enorme drukte liggen we een aantal dagen achter. Op dit moment zijn we hard bezig deze achterstand in te halen. Sorry voor het ongemak.

met vriendelijke groet,
ASHosting
</mailtje>

Na gebruikmaking van de search optie van dit forum ben ik er niet optimistischer op geworden. Nu denk ik erover om maar naar een ander te gaan. Ik vraag me alleen af of dit wel gaat c.q. verstandig is. Loop ik dan niet het risico straks 2 rekeningen te krijgen? :?

See that's the trouble with reality, it's taken far too seriously.

Verwijderd

Datzelfde probleem had ik dus ook, toen ff een mailtje naar ze gestuurd dat et niet meer hoefde, aangezien ik geen enkele reactie what so ever van ze kreeg, half uurtje later werd ik door ze opgebeld >:)

Ze hebben et op et moment geloof ik erg druk, ik heb ook iets van 2 weken moeten wachten voordat ik eindelijk mijn domein kreeg, terwijl ze adverteren met binnen 4 dagen (incl. domein reg).

Edit: Check eens op www.networksolutions.com of ie al geregd is?

• Peerke
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

Peerke

Connection reset by Peerke

Ze zijn een paar weken geleden gehacked, en hebben het keidruk gehad met alles terug te zetten, daardoor zullen ze een week achterstand hebben lijkt me.

Peerke in action >:)
Modjes in action !!

"Met drank maak je weer lief wat kapot is"
-- © 2

Verwijderd

Als je domein nog niet geregged is kun je checken, anyway, als je er geen vertrouwen meer in hebt (en dat zou ik hebben als het zolang zal duren alvorens ik antwoord krijg) kun je bij www.webhosters.nl is kijken voor een redelijk eerlijke vergelijking.

Verwijderd

Op vrijdag 23 februari 2001 11:54 schreef Peerke het volgende:
Ze zijn een paar weken geleden gehacked, en hebben het keidruk gehad met alles terug te zetten, daardoor zullen ze een week achterstand hebben lijkt me.
kan aan mij liggen hoor, maar, een beetje provider moet volgens mij wel in minder dan een week hier weer bovenop komen, backups terug zetten en klaar....

• Peerke
  • Niet online

Peerke

Op vrijdag 23 februari 2001 12:19 schreef Kertje het volgende:

[..]

kan aan mij liggen hoor, maar, een beetje provider moet volgens mij wel in minder dan een week hier weer bovenop komen, backups terug zetten en klaar....
Ja, maar die zorgen ook voor veiligheid enzo ... :) Als je een brak iets installt (Bind 8.2.2P5 of P7), wordt gehacked, je snapt het niet, zet het hele OS terug, en na 3 a 4 keer heb je het eindelijk door ... Tja, wat zeg je daarvan ...? :'( of |:(

Modjes in action !!

-- © 2

Verwijderd

Op vrijdag 23 februari 2001 12:32 schreef Peerke het volgende:

[..]

Ja, maar die zorgen ook voor veiligheid enzo ... :) Als je een brak iets installt (Bind 8.2.2P5 of P7), wordt gehacked, je snapt het niet, zet het hele OS terug, en na 3 a 4 keer heb je het eindelijk door ... Tja, wat zeg je daarvan ...? :'( of |:(
ja okee, maar als beetje provider heb je toch wel mensen rondlopen die dergelijke problemen binnen een redelijk termijn kunnen oplossen. Zeker neit dat er weken over heen moeten gaan...:)

• Neman
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22-04 16:11

Neman

Een uit de lucht gegrepen naam

Tja, uiteindelijk duurde het bij bij ongeveer een week en ik ben nu wel tevreden met ze, ondanks dat de pages soms down zijn. Ze zijn absoluut niet duur.

• Peerke
  • Niet online

Peerke

Op vrijdag 23 februari 2001 13:44 schreef Kertje het volgende:

[..]

ja okee, maar als beetje provider heb je toch wel mensen rondlopen die dergelijke problemen binnen een redelijk termijn kunnen oplossen. Zeker neit dat er weken over heen moeten gaan...:)
Tja, maar de meesten zijn student of net-geen student meer, die hosting willen gaan aanbieden, en die kennen helaas weinig redundancy ...

Je zorgt er voor dat je spare-parts als geheugen, processor, moederbord, atx-voeding, harddsik, netwerkkaart achter de hadn hebt, mocht het misgaan, zodat je de server binnen 1 tot enkele uurtjes gefixed hebt. Nog mooier is een pre-configged systeem, wat je in no-time online kan schoppen als zoiets gebeurd.

Misschien dat dat ook punten zijn waar je naar kan vragen als je je site laat hosten?

Bij bedrijven als XS4all, EuroNet, Vuurwerk en WideXS hebben ze dit, maar kleinere bedrijfjes? En zo kom je weer uit op "goedkoop = duurkoop".

Modjes in action !!

-- © 2

• Peerke
  • Niet online

Peerke

Op vrijdag 23 februari 2001 13:50 schreef Neman het volgende:
Tja, uiteindelijk duurde het bij bij ongeveer een week en ik ben nu wel tevreden met ze, ondanks dat de pages soms down zijn. Ze zijn absoluut niet duur.
Tevreden als je site down is ...? Hmmmz ... :?

Dan mag je je site ook wel op mijn gateway-server neerzetten voor 1 gulden per maand, verbonden met UPC Almere, server heeft al uptime van 50 dagen, alleen UPC ligt soms dwars, maar da's blijkbaar geen probleem voor jou blijkbaar ... :)

Modjes in action !!

-- © 2

• Gooly
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 14-05-2025

Gooly

Wie? Ik?

Topicstarter
Ik heb mijn domein gechecked, maar ik word nog steeds gefeliciteerd omdat hij nog vrij is ;(
Ik wacht nog effe tot na het weekend, en dan stuur ik ook wel een mailtje dat 't niet meer hoeft. Ik heb al wat bruikbare tips nu, tnx :)

See that's the trouble with reality, it's taken far too seriously.

Pagina: 1