Splitter, maar met 2 mannetjes en 1 vrouwtje

Pagina: 1
Acties:

• frankK800i
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 20:07
Beste Tweakers,

Er zijn al jaren splitters op de markt, die 1 ingang (dus 1 signaal), splitten en zorgen dat je 2 oordopjest (dus 2 uitgangen) kan aansluiten. Nu is mijn vraag of het ook omgekeerd op de markt is, zodat ik bijv. mijn MP3-Speler én de computergeluiden naar 1 set oordopjes kan sturen. Nu zal je wel denken: speel die MP3'tjes gewoon op de computer af, maar dat wil ik om bepaalde redenen niet. Dus: bestaan er splitters met 2 mannetjes, en 1 vrouwtje?

MVG,

Frank

P.S. Omdat ik niet wist waar ik dit topic moest plaatsen, heb ik het in 'Overige Hardware' en in 'Audio & Hifi' gezet

MVG, Frank

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23:00

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Je ontkomt dan eigenlijk niet aan iets mengpaneel-achtigs of een iig een selectieregelaar. Probleem zit hem namelijk in het feit dat als je 2 signalen naar 1 uitgang stuurt, het signaal ook terugslaat op de 2e input. En daar krijg je allerlei rare storingen van, om van mogelijke electrische erugslag maar te zwijgen (en da's niet echt goed voor je apparaten ;) ).

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

• Mad Marty
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 21:56

Mad Marty

Je bent slimmer als je denkt!

Splitter; maar met 2 mannetjes en 1 vrouwtje

Één topic is meer dan genoeg!

Rail Away!

Verwijderd

Is het niet mogelijk om het door te lussen dus via de line-in van de PC. Dat is namelijk het simpelst, lijkt mij. ;)

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 29-10-2008 21:32 ]

• frankK800i
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 20:07

MVG, Frank