M'n Scanjet 5p & SL SCSI misdragen zich!!!

Pagina: 1
Acties:

• Galoptic
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 18-08 15:51
Gegroet >> Ik heb m'n HD op 1st master, m'n CD-RW op 2nd master en m'n CD-ROM op 2nd slave hangen. >> Nu geeft m'n SCSI voor m'n Scanjet 5p ineens conflicten. Zodra Win98 'm (een Symbios Logic 53C416-NB SCSI) automatisch herkend heeft, kan ik noch m'n brandprog openen noch m'n Aopen 52x gebruiken om Wav'jes te grabben. >> Ineens lijken al m'n IRQ's bezet te zijn... Bear with me and please help me out! :?

• teigetjuh
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Zijn je irq's bezet? of deelt ie misschien een geheugen adres? ff kijken in je system properties dus.

• Galoptic
Zijn je irq's bezet? of deelt ie misschien een geheugen adres? ff kijken in je system properties dus.
Daar heb ik al wel rond lopen spitten, maar er is iedere keer maar 1 adres vrij en er staan ineens systeembronnen in die ik op die specifieke adressen nooit eerder gezien heb... Help me!

• teigetjuh
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Maak eens een screenshot van die dingen en post um hier, dan kijkt het makkelijker.

• Galoptic
Als ik in Systeem > Apparaatbeheer op m'n Symbios Logic 53C416 SCSI klik, dan krijg ik in het venstertje het volgende te zien: "Dit apparaat is niet aanwezig of werkt niet goed, of niet alle stuurprogramma's zijn geinstalleerd. (Code 10.)" En zelfs wanneer ik met de nieuwste drivers van hp.com of driversguide.com aan de slag ga, geeft dat kreng nul op request. Het ellendige is: alles werkte nog perfect voordat ik m'n Aopen 52x verving door een nieuwe Aopen 52x.

Verwijderd

ik heb dezelfde scanner en scsi-kaart, ook in het verleden hetzelfde probleem gehad, heb toen gewoon alle hardware verwijderd en opnieuw geinstalleerd of windows opnieuw geinstalleerd ofzo......

probeer die scsi kaart ook eens in een ander slot (als je die hebt)

• EelcoB
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 20-08 20:54
Weet iemand of de 5P actieve termination heeft?

• Galoptic
Okay, 'k zal alle harde waren er eens uit kieperen (de software-parts ;-) en 's zien wat het doet. Alvast thx.
Pagina: 1