Probleem met klikken in internet browsers

Pagina: 1
Acties:

• SdtThys
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 22-01 20:53
Heb al wat fora afgezocht maar mijn vraag nog niet gevonden,
sinds eergisteren ongeveer heb ik het voor dat sommige kliks gewoon niet geregistreerd worden.

Maar het probleem is heel specifiek, zo heb ik op een ander forum het probleem dat de
"verzend reply" knop niet wilt reageren als ik er op klik, op een andere site is het de knop
om door een flash menu te scrollen die niet wilt reageren.

Ik dacht eerst aan een probleem met de muis maar dit kon het niet zijn aangezien alle andere links op de pagina zonder problemen worden geopend als ik er op druk terwijl ik op bepaalde andere dan weer zo hard mag rammen als ik wil zonder dat er iets gebeurd. Het kan ook geen hardwarematig probleem zijn aangezien ik hetzelfde fenomeen heb als ik het trackpad gebruik ipv de externe muis.
Het probleem doet zich voor in zowel firefox als safari en is echt irritant.

Heeft er iemand dit ook al eens voorgehad of weet iemand een mogelijke oplossing?

• DECOY88
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 16-07-2015
(overleden)
vraag het aan andere mensen om te kijken of de site wel helemaal foutloos is.

• benoni
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
Een dergelijk probleem heb ik soms ook, het valt mij op dat een gebied in de pagina in dat geval wordt 'afgedekt' door een Flash animatie elders op de pagina. Als je plugins even uitschakelt of de ad server blokkeert is het probleem opgelost.

• SdtThys
Maar het is niet zo dat het bij 1 site zo is, het is ineens bij 10 verschillende sites die ervoor perfect werkten en nu ineens beginnen te haperen.

edit: heb even alle plugins uitgeschakelt en zonder effect.

[ Voor 17% gewijzigd door SdtThys op 29-10-2008 20:58 ]

• Hollie
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 05-01 16:59
Ik heb hetzelfde gehad.
Als nieuwe MAC-user probeerde ik toen alles uit, dus ook het doorzichtig maken van mijn dock. Dat is me ook gelukt, blij als ik was. Ik kwam er toen ook achter dat bepaalde kliks het niet deden, voornamelijk net boven mijn dock. Na een briljant helder licht moment alles maar eens teruggezet en geen last meer. Op de één of andere manier bleek er een transparant geheel boven te zweven.

Apple en Joppiesaus all the way

Verwijderd

Raar. Maak je cache eens leeg. Mij lijkt het eerder die richting uit te gaan.

• SdtThys
Hmmmm wat hollie beschrijft lijkt heel hard overeen te komen met wat ik heb...
heb mijn dock doorzichtig gemaakt en de reflectie verwijderd, paar dagen geleden
erachter gekomen dat het niet echt helemaal doorzichtig was wat ik eerst niet zag op een
zwart bureaublad maar nu met een andere wallpaper wel.
Heb het dan helemaal doorzichtig gemaakt mijn dock en dat is de periode ongeveer wanneer
de problemen zijn begonnen...

Even googelen hoe ik alles terug moet zetten zoals het moet...
Ik laat jullie iets meer weten ;)

Edit:
Na alles terug op standaard gezet te hebben werkt alles weer naar behoren.
Thx voor alle replies!

[ Voor 9% gewijzigd door SdtThys op 31-10-2008 01:45 ]

Pagina: 1