Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Western HD crasht laptop?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Ik heb een western HD van 1 TB gekocht en die omgezet naar ntfs, vanaf dat ik hem omgezet heb heb ik een probleem. Als ik deze HD aansluit op men laptop stopt explorer met reageren, als ik in cmd deze schijf wil openen blijft hij ook eindeloos laden. Zodra ik de HD er uit haal functioneert de laptopt weer op eens goed. Op andere laptops kan ik de hd wel gewoon aansluiten zonder problemen.
Kan iemand mij helpen dit probleem op te lossen?

Mijn laptop is een Acer Aspire 7520 en draait op Windows Vista, een andere laptopt waar hij t wel bv op deed is acer aspire 9303wsmi draait ook op windows vista.

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 29-10-2008 20:33 ]

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

Misschien zijn specs wel handig...
Laptop? Welke laptop? Welk OS? Welke andere laptops?

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Verwijderd

* Andere USB-poorten al geprobeerd?
* HDD aansluiten en dan pas laptop aan al geprobeerd?

Verwijderd

Topicstarter
Specs in mijn eerste post gezet

[ Voor 86% gewijzigd door Verwijderd op 29-10-2008 20:33 ]

Verwijderd

Topicstarter
als ik hd eerst aansluit en dan mijn laptop opstart gaat hij oneindig lange schijfcontrole voor de i-schijf (die externe hd) doen.

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 29 oktober 2008 @ 19:58:
als ik hd eerst aansluit en dan mijn laptop opstart gaat hij oneindig lange schijfcontrole voor de i-schijf (die externe hd) doen.
Die kun je afbreken door, ik meen, direct op ESC te drukken als de controle begint. Je kunt 'm ook een nachtje laten draaien ;)

Verwijderd

Topicstarter
zal dat dan vannacht maar eens zijn gang laten gaan, wel raar dan dat dat niet nodig is op een andere laptop.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 29-10-2008 20:28 ]

Pagina: 1