Ik vraag me af hoe je het best radiozenders kan ontvangen, ik heb als antenne nu een coax kabel, dat gaat redelijk goed, maar hebben jullie nog tips hoe ik mijn ontvangst kan verbeteren?
Alvast bedankt...:)
Alvast bedankt...:)
Verwijderd
ontstoorfilters oidOp vrijdag 23 februari 2001 10:53 schreef xDeLiriuMx het volgende:
Ik zou het ook weleens willen weten... maar dan voor onze auto. Ik word gek van het geruis van onze radio
Weet iemand daar ook een oplossing voor:??
By each crime and every kindness, we birth our future
Zou ik niet, gegarandeerd slecht ontvangst nlOp vrijdag 23 februari 2001 11:24 schreef Freggel_United het volgende:
Onder de zendmast gaan staan
Is leuk als je vullingen hebtOp vrijdag 23 februari 2001 12:15 schreef HBM het volgende:
[..]
Zou ik niet, gegarandeerd slecht ontvangst nl
By each crime and every kindness, we birth our future
..so be wary of any man who keeps a pig farm..
voor alles boven de 2 meter hoogte is hier een bouwvergunning nodig.. (dat duurt dus wel een maand, en die zullen ze echt niet zo gauw verstrekken voor een huurwonining..)Op vrijdag 23 februari 2001 10:56 schreef LL Koelkast het volgende:
5 meter lange antenne op de zolder zetten. Gaat dan best wel lekker.
een vriend van mij woonde vroeger 300 meter van de TV-toren in Hilversum;Op vrijdag 23 februari 2001 11:24 schreef Freggel_United het volgende:
Onder de zendmast gaan staan
ProMods ETS2 uitbreiding - Mijn tijdszone is UTC+13
Niet?
[Specs]
Verwijderd
maak je dan geen aarde via je TV-kaart?Op zaterdag 24 februari 2001 10:09 schreef nare man het volgende:
Gewoon een flink stuk snoer kopen en dat met voldoende contactpunten aan een radiator van de centrale verwarming bevestigen. Heb ik bij m'n draagbare radiootje ook, gewoon de antenne tegen de CV-buizen, gaat je ontvangst meteen stukken vooruit.
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2026
•
Hosting door TrueFullstaq