Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Farcry 2 hdr zorgt voor crash

Pagina: 1
Acties:

• Reconhell
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 21-10-2018
Ik heb de laatste officieele nvidia drivers op dit systeem:
pc is schoon
Nvidia 7900 GTO 512 MB
E6400 @ 2.6 ghz
2 gb ram

Als ik hdr aanzet dan crasht hij naar desktop zonder melding. Bloom doet het wel.

Crysis en andere spellen werken prima met hdr.

Enig idee hoe ik hdr stabiel kan aanzetten?

hdr doet het niet op welke setting dan ook. Al zet ik de rest op super low of super high.
Mijn huidige settings zijn alles op ultra high, behalve shadows, vegetation en geometery die staan op medium.
1280x1024 no aa, no vsync

Google gezocht en Official forums maar geen geluk, geen vergelijkbare problemen. Het spel is ook nieuw, er zijn geen patches. re-install helpt niet.
Ik heb geen idee wat er overblijft om te proberen. Ik heb geen andere pc's om te testen.

Dank je.

• Metalbuster
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 20-07 21:27
Je hebt toevallig geen AA aan staan in de driver? Zo niet dan zal ik even geduldig afwachten op een patch want FC2 is behoorlijk buggy zo schijnt het.

EDIT: Sorry, ik zag net dat andere spellen het wel deden met HDR had ik over heen gelezen.

[ Voor 23% gewijzigd door Metalbuster op 30-10-2008 12:40 ]

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Veel spellen zetten dan alleen HDR of AA zelf uit, of ze laten het gewoon niet zien. Het zou best eens kunnen dat Far Cry 2 hierdoor een crash maakt inderdaad.

• Reconhell
basically niemand weet het dus gewoon... apart... ik speel deze game maar niet dan tot er wat patches zijn ofzo.

• Reconhell
Niemand weet nog steeds hoe dit komt?