Verwijderd

Topicstarter
Hey allemaal

Ik ben op zoek naar een manier om zowel TV en mijn PC op één scherm te krijgen

Nou hoorde ik dat er beeldschermen zijn met een component aansluiting (normale tv kabel aansluiting dingetje :P)

Is dit een handige optie..?

zo ja zijn er dan nog leuk schermen die niet al te duur zijn max 500 euro die dit hebben?

Alvast bedankt

• jeroen210
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 29-04 10:24
Waarom koop je niet gewoon een TV kaart?

• Krentenbol
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 27-12-2025

Krentenbol

Prutz0r

Zoiets? Ik heb zelf overigens de 2032MW en het is IMO geen slechte keuze geweest.
EDIT: @ Jeroen 210: Dan moet je PC aanstaan om TV te kijken en als je PC uitstaat en je denkt: Ik wil wel TV kijken, moet eerst je PC aan ;)

[ Voor 16% gewijzigd door Krentenbol op 29-10-2008 18:54 ]

How to autobeun: Like, comment en subscribe!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 09:08

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Menig TFT scherm (22 inch iig) heeft DVI en Sub-D aansluiting.

Daarbij hebben veel TV schermen (LCD bv) meerdere HDMI ingangen of scart mocht je een TV tuner oid hebben. Hoe heb je bv nu TV? (kabel, digitaal, etc).

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Verwijderd

Welkom op GoT, google al geprobeerd en zo ja wat heb je al gevonden? :)

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb kabel TV (Coax aansluiting)

Jeroen wat Tking zei ik heb geen zin om dan elke keer me PC aan te zetten

Ja google geprobeert XD

maar weet eigenlijk niet precies waar ik voor moet zoeken

Misschien moet ik ook vertellen dat ik dan ook een afstandsbediening erbij!! :P

Verwijderd

8)7

[ Voor 100% gewijzigd door Verwijderd op 29-10-2008 19:17 ]

• Krentenbol

Krentenbol

Prutz0r

Kijk voor de gein even naar de link die ik onder "Zoiets" verstopt heb in mijn vorige bericht ;) :P

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 09:08

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Zo'n beetje elke TV die coax tuner heeft (welke niet? :P), filter welke HDMI/DVI ingang hebben, klaar :P

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Verwijderd

Ik ben met precies hetzelfde bezig....en dacht eigenlijk uit te komen bij de samsung t220hd (hd means +tuner)

bij racoon iets van 270,-

alleen ben ik er nu achter gekomen dat hij alleen op zijn voet kan staan omdat er geen bevestigingsmaterialen zijn voor muur of plafond...

dus nu kan ik weer opnieuw beginnen?? weet iemand een soort gelijke monitor waar wel bevestigingsmanieren voor zijn..??

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Iets van een 32" full hd tv? Heeft hdmi dus dvi-hdmi kabeltje en klaar. 1920*1080 resolutie dus ideaal voor de pc als je iets verder weg zit. Zeker ideaal voor films en dergelijken. Rond de 600 euro nu dacht ik.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

• jordibtje
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 01-04 11:59
wat net ook al werd gezegt is de txxxHD serie van samsung ook wel een goeie keuze dat is zeker geen miskoop

Verwijderd

Topicstarter
seats heb een vriend met zelfde probleem als jou als hij een oplossing vind zeg ik het wel

btw welke site stond die t220hd voor 270?

want zie hem ergens ander voor 399..

Verwijderd

die had ik hier gevonden in de pricewatch...is bij racoon in tilburg...

op kieskeurig..bij de t240hd, staat iemand die een hulpstuk ervoor gevonden heeft..alleen die heeft nog niet gereageerd...zodra hij dat doet,,laat ik het hier ook weten...

Ps. ik wil hem multi-functioneel inzetten...als tv hangend in de slaapkamer en op mijn bureau als monitor...vandaar dat ik hem wil ophangen, maar het liefste nog...dat hij ook makkelijk erop en eraf is te halen...

ik dacht aan een sterke magneet ofzo..zou dat kunnen of mag dat niet een magnetisch veld...

evt. kan ik wel iets anders maken...kanniet bestaat niet...

• bas-r
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 13:30
Bij Racoon ja.. of kwamen die uit Zeeland?

/sterke magneet is wel een leuk idee. Maak je even foto's??

[ Voor 20% gewijzigd door bas-r op 29-10-2008 20:32 ]

• Krentenbol

Krentenbol

Prutz0r

Verwijderd schreef op woensdag 29 oktober 2008 @ 20:25:
ik dacht aan een sterke magneet ofzo..zou dat kunnen of mag dat niet een magnetisch veld...
Zou kunnen, het is tenslotte geen beeldbuis. Je moet trouwens wel zeker weten dat de magneet sterk genoeg is, anders ligt zometeen je mooie TV'tje op de grond ;) :P

• bas-r
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 13:30
Let erop dat je monitor een VESA aansluiting heeft (daar zijn verschillende maten voor!!!), dat is een generieke aansluiting voor ophangoplossingen. Vogels maakt erg goede ophangsystemen, maar de Gamma heeft ook (goedkopere) ophang-dingen te koop.

Verwijderd

Topicstarter
aaah wist niet dat tweakers een vergelijk system had altijd leuk om te weten

Ehm laatste vraag hoe zit het met de t220hd qua afstandsbieding, zit die erbij of is een universele afstandsbediening mogelijk?

zo wie zo bedankt allemaal

Verwijderd

er zit een ab bij

die ophangsystemen van de gamma of vogel,..zouden die wel kunnen werken voor de t2220hd??

• DJSmiley
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 11:42
Simpel TV tunerboxje icm scherm?

Die zet je tussen je VGA kaart en je scherm, of, als je scherm zowel vga als dvi heeft, direct op de vga poort.

Dan kun je met je scherm kiezen tussen TV (enz) of PC (dvi), of als je m doorlust tussen tuner en PC.

Kost je ongeveer 30 eur. Zolang dat ding aanstaat kun je TV kijken, ook al staat je pc uit.

http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.12257

Een TV als PC scherm gebruiken kan ook, alleen is de resolutie vaak aanzienlijk lager

[ Voor 11% gewijzigd door DJSmiley op 29-10-2008 23:47 ]

Pagina: 1