Multimonitor is relax :P
Ik neem aan dat je dat ook gezien hebt. Waarom voldoen deze muizen niet?
[ Voor 22% gewijzigd door Daedalus op 29-10-2008 19:21 ]
“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/
de 150 idd ook gezien, maar links/rechts met dat scrollwheel is toch alleen voor scrollen?Daedalus schreef op woensdag 29 oktober 2008 @ 19:21:
Als je een beetje op de Logitech website rond klikt, kom ik toch aardig wat muizen tegen die aan al je eisen voldoenBijvoorbeeld de V150 Laser Mouse for Notebooks: bedraad, geschikt voor Mac OS X, vorige/volgende knoppen d.m.v. het tiltwiel, portable en een a-merk. Of de V100 Optical Mouse for Notebooks.
Ik neem aan dat je dat ook gezien hebt. Waarom voldoen deze muizen niet?
Ik probeerde net met andere van logitech op vista en daar kon hij niet vorige en volgende doen.
Als scrollwheel idd volgende/vorige kan doen door naar links of rechts te doen, kan topic dicht. Maar dacht dus dat die dat niet konden
iemand dit kan bevestigen dat je idd volgende en vorige kan doen in je browser met de V150 op een mac
[ Voor 4% gewijzigd door MeIsTwisted op 30-10-2008 10:14 ]
If you buy a rubbish car, you say: I have no interest in cars. If you have no interest in cars, you have no interest in driving. And if you have no interest in something, it means you are no good at it, which means you must have your license taken away.
Heb zelf een trust muis met "volgende vorige" knoppen. Het is me wel gelukt om exposé en spaces hier aan te koppelen, maar hoe kan ik deze knoppen instellen voor vorige en volgende in browser?Anti-XP schreef op donderdag 30 oktober 2008 @ 18:45:
Pak de eerste de beste muis met 5 knoppen die je kunt vinden en stel ze in

Een bekend merk in de gaming wereld, maar heeft deze gemaakt voor apple users...
specs:
meer info...* Infrared engine powered by Razer Precision™
* 1600 dpi, twice that of conventional high performance sensors
* High speed motion detection, up to 40ips and 15g
* Frame rate over 6400 frames per second (5.8 megapixels per second)
* 16 bit data path, as compared to 8 bit and 12 bit data paths used by other conventional mice
* Always-On™ Mode – the optical sensor never powers down
- provides instantaneous response at all times
* Buttons – 7 independently programmable physical buttons with multiple macros
* Ultra large non-slip mouse buttons, tactile response design
* Non-slip side rails and new ergonomic ambidextrous design
* Zero acoustic Teflon feet for smooth motion over any surface
* Gold plated USB connector for maximum conductivity
* Size: 5.04" length x 2.5" width x 1.54" height
* 7 foot, lightweight, non-tangle cord
* Award-winning Razer™ drivers featuring On-the-Fly™ sensitivity adjustment
[ Voor 6% gewijzigd door steffex op 05-11-2008 16:58 ]
Maar goed, je kan eigenlijk ongeveer elke muis met back/forward knoppen gebruiken die je wilt.. In veel toepassingen in OS X wordt het zonder extra software al ondersteund, en anders heb je altijd nog het logitech control centre/ microsoft mouse om het geheel extra in te stellen.. Ik zit hier met een microsoft trackball explorer en een microsoft intellipoint explorer en dat werkt prima.. Iets kleiners hebben ze ook wel mij microsoft..
"When you hear the beeb, it will be three o'clock." | muzak