If you can't convince them, confuse them
Zie http://www.promise.com en zoek op windows 2000 
Makkelijker is om gewoon even de nieuwste drivers te downloaden en het dan nog een keer te doen. Dan gaat het wel goed.

Makkelijker is om gewoon even de nieuwste drivers te downloaden en het dan nog een keer te doen. Dan gaat het wel goed.
Fuji X-T1 | XF14mm F2.8 R | XF23mm F1.4 R | XF35mm F1.4 R
Nikon D800 | AF-S 24-120/f4 VR2 | AF-S 50/f1.8G
Computer specs
Ik heb de nieuwste drivers...maar dit werkt nog niet
Verwijderd
Had het zelfde probleem met mijn HotRod 66 kaart.
Wanneer windows vraagt om die thirth party scsi driver werkte het bij mij ook niet.
Hij zag de hele harddisk niet.
Oplossing is het volgende.
Tijdens de installatie van win2k wordt de mbr veranderd. Het opnieuw flashen van de ata-66 kaart lost dit probleem op.
Kortom opstarten met bootflop, opnieuw flashen van je ata-66 kaart d.m.v. bijgeleverde floppy en opnieuw opstarten.
Win2k zou dan wel de drive moeten kunnen vinden (zonder installatie van die scsi driver; (werkte bij mij ook niet)
Succes en laat even weten of het werkte?!
Wanneer windows vraagt om die thirth party scsi driver werkte het bij mij ook niet.
Hij zag de hele harddisk niet.
Oplossing is het volgende.
Tijdens de installatie van win2k wordt de mbr veranderd. Het opnieuw flashen van de ata-66 kaart lost dit probleem op.
Kortom opstarten met bootflop, opnieuw flashen van je ata-66 kaart d.m.v. bijgeleverde floppy en opnieuw opstarten.
Win2k zou dan wel de drive moeten kunnen vinden (zonder installatie van die scsi driver; (werkte bij mij ook niet)
Succes en laat even weten of het werkte?!
nog niet.Precies gedaan zoals jij het zei Ralf1.
Maar hij blijft komen met die foutmelding.