Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[Fable2] kan geen kinderen maken :P

Pagina: 1
Acties:
  • 389 views

Verwijderd

Topicstarter
bij fable 2 lukt het me niet om sex te hebben en ik wil best graag kinderen hebben daar :P
Ik ben zelfs getrouwd met een vrouw en nog lukt het niet haha.

er staat dat ik haar moet laten volgen en dan tot aan het bed en dan op 'A' drukken bij het bed. Dan zou het moeten lukken maar dan wil ie alleen maar slapen.....

Iemand anders ook last hiervan gehad :P Of ben ik de enige kneus die niet kan scoren in fable haha

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 19:16

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Dat zou niet kloppen als ik dit lees:
Easiest way to do it is to use the whores in the one town. They are easy. Have both of them follow you to the bedroom. Give both the thumbs up sign. Hit the bed and you are good to go.

[ Voor 6% gewijzigd door Outerspace op 29-10-2008 17:52 ]

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Ghehe :+

Nee, maar er is ongetwijfeld genoeg te vinden hierover in het centrale Fable II topic, wat guides, of via Google. Buiten dat is dit subforum enkel bedoeld voor technische problemen/vragen, voor alle info en eventuele vragen kun je dus in het Fable II topic in Spielerij - Games & Discussies terecht :)

Dit topic is gesloten.