iphone 3g bij isupplies = dubieus?!

Pagina: 1
Acties:

• bozotheclown
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 25-01 18:43
Hoi allemaal, ik weet niet of dit de juiste plek is maar heeft iemand wel eens gekeken op www.isupplies.nl?
Ik ben zelf in de markt voor een iPhone maar het lijkt me daar een beetje dubieus. Ze menen dat ze geen garantie hoeven te verlenen en je hebt geen retourrecht.

Deze voorwaarden stroken helemaal NIET met de wet in Nederland en toen ik ze daar per email vragen over stelden reageerden ze met het onzin antwoord dat er op neer komt dat de wet niet van toepassing is in hun geval omdat ze geimporteerde goederen verkopen!

Misschien post ik nou op de verkeerde plaats en als dat zo is, verwijs me dan aub even naar de juiste plek:) maar deze 'tip' wou ik wel ff kwijt.

• thaan
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 21:11
de wet niet van toepassing is in hun geval omdat ze geimporteerde goederen verkopen!
Dit is natuurlijk onzin, je Dell komt ook niet uit Nederland, die is ergens in Azie geassembleerd en je MacBook ook niet. Die geven ook gewoon garantie. Er zijn genoeg producten die geimporteerd zijn. Heeft niks te maken met garantie kwesties. Dat horen ze gewoon te geven.

Of het een dubieus bedrijf is heb ik geen flauw idee van, maar als ze klanten zo enorm voorliegen en dat nog volhouden ook wanneer je ze erop aanspreekt hoef ik er al niet meer te bestellen.

[ Voor 20% gewijzigd door thaan op 29-10-2008 18:55 ]

• Atlas
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Atlas

Ik flits niet meer terug!

Tja als ze nu al zo moeilijk doen over garantie, durf je er dan nog wat te kopen? Natuurlijk moeten ze garantie geven op hun verkochte producten, maar recht hebben op en het recht krijgen op is een wereld van verschil...
Als een winkel nu al zo moeilijk doet zou ik er persoonlijk met een grooooote boog omheen lopen....

Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Als het te mooi is om waar te zijn ... :Y)

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

• paQ
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 00:19

paQ

ze zijn aspirant lid bij thuiswinkel.org

Ik doe niet aan bijgeloof. Dat brengt ongeluk.

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

pven schreef op woensdag 29 oktober 2008 @ 18:56:
Als het te mooi is om waar te zijn ... :Y)
Nou, dat valt ook nog wel mee. Het is niet dat de iPhone daar extreem of zelfs opvallend goedkoop geprijsd is.

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

• bozotheclown
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 25-01 18:43
paQ schreef op woensdag 29 oktober 2008 @ 20:08:
ze zijn aspirant lid bij thuiswinkel.org
Dus? Die voorwaarden zijn niet conform de wet! Dan zegt het dus helemaal niks als een bedrijf aspirant lid is van thuiswinkel.org

Ah, ik zie het al. thuiswinkel.org is een branceorganisatie. Dat zegt dus inderdaad helemaal niks over of het een goede leverancier is of niet.

[ Voor 20% gewijzigd door bozotheclown op 29-10-2008 22:16 ]

• abeker
  • Laatst online: 27-01 14:58

abeker

...

Op thuiswinkel.org staat het volgende:
Thuiswinkel Waarborg

Het Thuiswinkel Waarborg is hét Nederlandse keurmerk voor bedrijven die producten en/of diensten verkopen via internet, catalogi, post en andere verkoopkanalen op afstand. Alle leden van Thuiswinkel.org zijn te herkennen aan het keurmerk. Als consument kunt u ervan op aan dat deze bedrijven de Algemene Voorwaarden Thuiswinkelen en de gedragsregels van de vereniging onderschrijven, dat ze zich houden aan en aanspreekbaar zijn op naleven van de relevante wet- en regelgeving. Als u iets koopt bij een lid van Thuiswinkel.org betekent dit voor u:
...
Als isupplies geen garantie wil verlenen dan handelen ze niet alleen in strijd met de wet, maar zijn ze ook nog eens ten onrechte lid van Thuiswinkel.org.

[ Voor 14% gewijzigd door abeker op 30-10-2008 09:41 ]

the less one forgets, the less one remembers

• r0b
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 22-01 17:50

r0b

abeker schreef op donderdag 30 oktober 2008 @ 09:36:
Op thuiswinkel.org staat het volgende:

[...]

Als isupplies geen garantie wil verlenen dan handelen ze niet alleen in strijd met de wet, maar zijn ze ook nog eens ten onrechte lid van Thuiswinkel.org.
Ze zijn dan ook aspirant lid. Dwz, ze hebben te kennen gegeven lid te willen worden, maar zijn dit nog niet. Maw; dit hoeft dus niet te betekenen dat ze al volgens de regels van Thuiswinkel hoeven te werken.

Ik heb een mailtje naar Thuiswinkel gestuurd of eea zomaar mag; kijken of ze reageren :)

[ Voor 12% gewijzigd door r0b op 30-10-2008 14:29 ]

• abeker
  • Laatst online: 27-01 14:58

abeker

...

Staat het Thuiswinkel Waarborg-logo dan niet ten onrechte op hun site?

the less one forgets, the less one remembers

• World Citizen
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 23:02

World Citizen

FreeReef.nl

Onder de Details van de Iphone staat

[quote]
Het betreft een niet simlockvrij toestel!

Ehm... dat strookt niet....

FreeReef.nl

• Jur_
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 20-12-2025
Canaria schreef op woensdag 29 oktober 2008 @ 20:20:
[...]

Nou, dat valt ook nog wel mee. Het is niet dat de iPhone daar extreem of zelfs opvallend goedkoop geprijsd is.
Idd, de 16 GB versie kost 849,- euro :|
Decon Frost schreef op dinsdag 04 november 2008 @ 19:47:
Onder de Details van de Iphone staat

[quote]
Het betreft een niet simlockvrij toestel!

Ehm... dat strookt niet....
Ik snap überhaupt niet zo goed waarom iemand hier zou willen bestellen. Bij onze zuiderburen kun je ze simlock vrij een stuk goedkoper in de winkel halen. Het hangt er natuurlijk wel een beetje vanaf waar je woont...

5D4 | 24-70 f/2.8L II | 85 f/1.4L IS | 100 f/2.8L IS | 135 f/2L

• mrFoce
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 23-01 21:03
7.4 Indien opdrachtgever een product om welke reden dan ook niet wenst af te nemen, heeft opdrachtgever het recht het product binnen zeven (7) werkdagen na aflevering aan isupplies.nl te retourneren. Retourzendingen worden in dit geval slechts geaccepteerd indien de verpakking van het product onbeschadigd is en de plastic verzegeling op de verpakking niet is verbroken. De kosten voor retourzendingen komen voor rekening van opdrachtgever.
? Je mag retourneren. Hebben ze dit later toegevoegd?

• Megaflix
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 07-11-2025
Dan nog mag je het product niet openmaken en de verzegeling niet verbreken volgens isupplies en van de wet Kopen op afstand mag dat wel.
Pagina: 1