Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Cordless desktop met ander toetsenbord

Pagina: 1
Acties:

• Earv
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 26-11 17:51
Vreemd genoeg nergens een topic over kunnen vinden, hoewel ik me niet kan voorstellen dat niemand deze vraag eerder heeft gehad...

Ik heb een Logitech LX700 cordless desktop. De keyboard begint me steeds meer te irriteren: luidruchtig, toetsen die soms blijven hangen, etc. Maar de muis is nog prima. Kan ik nu het toetsenbord wegkeilen en een andere kopen? De muis en het toetsenbord zitten op dezelfde RF-controller, dus misschien geeft dat problemen als ik een ander draadloos toetsenbord installeer? En wat als ik er eentje met draad installeer?

Bedankt alvast voor jullie input!

• MadDog11
  • Registratie: Juni 2001
  • Nu online
Heb dezelfde situatie, heb mijn keyboard vervangen door een Logitech G15V1 (Met draadje) en gebruik nog de muis van de MX700 met de orginele ontvanger. Let er wel op dat als je het orginele keyboard weglegd, de batterijen eruit haalt, anders kun je vreemde effecten krijgen, zelfs op een afstand van 10 meter, door een betonnen plaat werkt de ontvanger uitstekend.

Verwijderd

Zoals ^^ zegt moet dit geen problemen opleveren, zeker niet als je nieuwe toetsenbord een met draad is (zo is de situatie bij mij ook). Een ander draadloos toetsenbord installeren kan wel een probleem opleveren, dat zou ik dus niet doen. En idd niet vergeten de batterijen eruit te halen :P

• Earv
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 26-11 17:51
OK, bedankt voor jullie reacties. Ik denk dat ik dan voor de nieuwe Logitech Illuminated Keyboard ga (mét draad)!

• _lasher_
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 30-11 13:11
Ook zonder draad zou toch geen probleem mogen geven? Alle draadloze modellen die ik ooit in mijn hand heb gehad hadden wel de mogelijkheid om een kanaal te kiezen zodat ze soortgelijke modellen niet in de weg zaten. En een ander type dat niet compatible is met de ontvanger zou al helemaal geen probleem mogen geven.

Of zijn jullie dan nog bang voor interferentie? Zou volgens mij ook niet zo snel een probleem mogen worden hoor. Maar ik kan het mis hebben natuurlijk...

• wiene
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 30-11 10:29
_lasher_ schreef op donderdag 30 oktober 2008 @ 12:12:
Ook zonder draad zou toch geen probleem mogen geven? Alle draadloze modellen die ik ooit in mijn hand heb gehad hadden wel de mogelijkheid om een kanaal te kiezen zodat ze soortgelijke modellen niet in de weg zaten. En een ander type dat niet compatible is met de ontvanger zou al helemaal geen probleem mogen geven.

Of zijn jullie dan nog bang voor interferentie? Zou volgens mij ook niet zo snel een probleem mogen worden hoor. Maar ik kan het mis hebben natuurlijk...
Ik heb 2 verschillende logitech desktop sets op 2 verschillende computers langs elkaar staan. Ik kan mijn kanaal niet zelf instellen en heb altijd problemen als ik 2 pc's tegelijk aan heb. Dit resulteert in wegvallen van de verbinding, onnauwkeurige muis, haperingen. Ben er al een keer een middag mee bezig geweest maar kan nergens zelf kanalen kiezen. Heel irritant.

Ik kan overigens gewoon muis en toetsenbord op de andere ontvanger instellen, dus dat gaat wel mits het hetzelfde merk is.

[ Voor 6% gewijzigd door wiene op 30-10-2008 12:17 ]

• koentjuh1987
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 13:07
ik heb ongeveer hetzelfde probleem. Alleen mis ik de ontvanger. Toetsenbord en muis (logitech cordless desktop navigator)

Wanneer ik dus een ontvanger weet te strikken kan ik weer mijn tb gaan gebruiken? Wel gebruik ik nu de mx1000 laser muis. Gaat dit samen problemen opleveren(storingen etc..)?
heeft hier iemand ervaringen mee?

...

Pagina: 1