Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Dag iedereen. Ik zit al een 10-tal jaar in de Oracle branche, ontwikkeling en DBA, verdien niet slecht, ben best tevreden. Maar soms slaat de sleur wel toe, ik heb het in mijn Oracle branche wel al allemaal zo'n beetje gezien.

Ik zou graag in mijn vrije tijd, door zelfstudie, wat nieuwe dingen gaan leren. En dan kan ik natuurlijk beter zaken leren die "hot" zijn en waar ik, als ik van job zou veranderen, uiteraard goed mee kan verdienen. Ik heb de laatste jaren niet-Oracle-stuff niet zo goed meer gevolgd, vandaar mijn vraag aan jullie. Suggesties?? Thx!

• kraaitje
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 23-12-2024
Microsoft SQL Server 8)

• Abom
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 16-11 20:38
VMware
Java
SAP
Dynamics
Sharepoint
Pro gamer

[ Voor 12% gewijzigd door Abom op 29-10-2008 17:24 ]

• cowgirl
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17-12-2020
Ik doe zelf sinds een jaar Dynamics AX. Er is erg veel vraag en heel moeilijk aan (goed) personeel te komen. De overstap vanaf Oracle zal je waarschijnlijk ook niet erg moeilijk vallen. Zeker als je al ervaring hebt met ERP systemen zal je merken dat je erg goed in de markt zal liggen.

AX kan overigens zowel MS SQL als op Oracle als DB gebruiken, bijkomend pluspuntje voor je :p