Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

MS Outlook 2007 Agenda delen & wijzigen

Pagina: 1
Acties:

• brentnl
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 23-11 15:30
Ik weet dat er meerdere topics over zijn, maar daar heb ik nog niet gevonden wat ik zocht.

Ik heb met 4 andere collega's een kleine organisatie en we gebruiken allen MS outlook 2007. We willen nu 1 agenda opzetten welke we allemaal kunnen bekijken en wijzigen in Outlook. Ik heb een agenda aangemaakt, deze gepublished op het internet, en hun een uitnodiging gestuurd. Ze kunnen de agenda ook bekijken maar wijzigingen aanbrengen lukt simpelweg niet.
Ik kan nergens een pagina vinden waar ik de machtigingen of iets dergelijks kan wijzigingen. Wanneer ik na het online zetten van de agenda een invite email door kan sturen staat er ook dit bij:

" This calendar is shared with restricted permissions. To preview or subscribe to this calendar, you need to enroll the e-mail address to which this e-mail message was sent with a Windows Live ID™ account."

Daarna ben ik aan de slag gegaan met google calander en heb deze geimporteerd in outlook, maar ook dan kan ik alleen op de google site de wijzigingen doorgeven, in outlook zelf kan ik alleen de updates zien.

alvast bedankt :)

[ Voor 18% gewijzigd door brentnl op 29-10-2008 14:54 ]