Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[XP] Opstarten duurt 10 min

Pagina: 1
Acties:
  • 152 views

• Dimby
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 01-07-2024
Hallo,

Ik heb een probleem met mijn oude Dell PC, laatst heb ik windows XP home opnieuw geinstalleerd.
Nu 3 weken later vertoont de pc opstart problemen, hij start op tot het welkoms scherm, sluit af en start opnieuw op. Pas na circa 10 keer opstarten start hij helemala op. Ik weet niet welke gegevens jullie nodig hebben maar vraag er maar om ;)

Bedankt
Paul

• asfaloth_arwen
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 19:25
Je kunt beginnen met de specificaties, preciezere omschrijving, testen met een live cd en andere drivers en je hardware te testen (geheugen/harddisk/voeding als eerste) :)

Zie overigens: Hangen en Opstartproblemen troubleshooter

[ Voor 31% gewijzigd door asfaloth_arwen op 29-10-2008 14:32 ]

Specs

• DizzyWeb
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 30-11 00:21

DizzyWeb

Ondertiteld

De meest voor de hand liggende vragen om mee te beginnen:

1. Wat heb je zelf al geprobeerd?
2. Wat verwacht je nu van ons?

• ByteDelight
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 03:34

ByteDelight

Retro computing is alive!

Wow, je doet bijna mee aan 'de korste schreeuw-om-hulp Topic Start ooit!'-contest.

Hoe heb je m opnieuw geïnstalleerd: heb je de partitie eerst verwijderd of gewoon opnieuw de setup over de oude installatie gedraaid?
Maar goed, dat zijn basic questions die ook in de FAQ staan.

Hoe is het met antivirus software?
Laat eens een lijstje van geïnstalleerde software zien.

Retro Computer hardware: http://bytedelight.com

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Dimby schreef op woensdag 29 oktober 2008 @ 14:29:
Ik weet niet welke gegevens jullie nodig hebben maar vraag er maar om ;)
Errr...

dat is natuurlijk niet zoals het gaat hier :)
Zoals je in de Windows Clients - Policy kan zien verwachten we wel een beetje eigen inzet.
Nu komt het erop neer dat je zegt: "help, doetnie" en ons maar in de glazen bol laat kijken wat er misschien mis zou kunnen zijn - die vlieger gaat niet op..

Begin eerst maar eens met uitzoeken waarom je PC 10x herstart voordat je uberhaupt verder kan inloggen ;)

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Dit topic is gesloten.