[PC/Xbox360] Deadliest Catch: Alaskan Storm

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincitore
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 05-08-2021
Al sinds geruime tijd wordt er een serie uitgezonden over de krabvissers op de Bering Sea. Tienduizenden mensen kijken elke dag naar deze serie, om de mensen op de Bering Sea te volgen. De serie is ongekend populair en daarom besloot Liquid Dragon Studios om een nieuwe game uit te brengen: Deadliest Catch: Alaskan Storm.
Op 16 juni 2008 was het uiteindelijk zover en is de game gelanceerd door Greenwave Games. Het spel heeft heel veel video's tussendoor met uitleg van Kapitein Sig Hansen, met uitleg over bepaalde situaties.

Wanneer je een nieuw spel opstart, begin je met een kleine tutorial. Hierin leer je de kneepjes van het vak voordat je de wijde zee op gaat. Je moet in deze tutorial door de haven varen en aanleggen bij de haven om een persoon op te halen.
In het spel heb je een Career modus, voordat je begint kan je boot kiezen waarmee je gaat varen. Je hebt keuze uit de 5 vissersschepen en uit verschillende personen uit de serie om op je boot te laten werken. In deze modus begin je bij de haven en kan je personeel aannemen, je boot aanpassen met de hoeveelheid aas die je meeneemt, hoeveel fuiken en benzine kan je aanvullen. Daarna kan je in de 'plotter' een plekje kiezen om naar toe te varen en je fuiken uit te zetten. Er zit een optie 'fast time' in, zodat je sneller op de plek van je bestemming kan komen.

Daarnaast heb je nog verschillende missies die je kan doen. Deze omvatten allemaal weer een ander deel. Door in de career modus een seizoen uit te spelen, unlock je verschillende missies. "Daarnaast zullen er verschillende mini-games in het spel zitten zoals, krabboot races, skiff races en het uitgooien van de haak om een fuik te pakken." (www.gamersland.com)

Om een indruk te krijgen van hoe het spel eruit ziet, zijn er ook 2 gameplay tutorials beschikbaar:

Tutorial:

Toestemming nodig voor bekijken van YouTube

Op deze plek staat ingesloten content die van YouTube afkomstig is. Het tonen van deze inhoud kan ertoe leiden dat YouTube persoonlijke gegevens zoals je IP-adres verwerkt en/of cookies op jouw computer of ander apparaat zet. Hiervoor moet je eerst expliciet toestemming geven voor Sociale media.

Bekijk op YouTube
Deadliest Catch Alaskan Storm

Gameplay:

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=4Ck8Voz9pO4]

Screens

Afbeeldingslocatie: http://xbox360media.ign.com/xbox360/image/article/869/869365/deadliest-catch-alaskan-storm-images-20080424044742146_640w.jpg Afbeeldingslocatie: http://xbox360media.ign.com/xbox360/image/article/869/869365/deadliest-catch-alaskan-storm-images-20080424044744489_640w.jpg Afbeeldingslocatie: http://xbox360media.ign.com/xbox360/image/article/860/860394/deadliest-catch-alaskan-storm-20080318103108729_640w.jpg

Minimum PC System Requirements
PC Processor Type
Intel® Pentium® 4 processor
PC Processor Speed
2GHz
PC Operating System
Windows XP, Windows Vista
PC System Memory
512MB RAM
PC Video
128MB ATI RADEON 9600 Pro or NVIDIA GeForce 5900 video card
PC Sound Card
DirectX 9.0-compatible sound card

Links

Officiële site: Met info, screenshots en video's!

Het is mijn eerste volledige OP, dus hopelijk is het genoeg info. Zeg je nu, ik mis nog iets en wil het graag toevoegen, laat het even weten!:)

[ Voor 10% gewijzigd door Vincitore op 29-10-2008 14:46 ]

Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moortn
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 31-05 11:52

Moortn

Hallo

[i] Deadliest Catch: Alaskan Storm[i].
Daar moet een "/" bij de 2e i

Erg leuke serie. M'n vader wil het altijd zien puur voor de zee en de boten :P maar ik vind het onderwerp zelf ook erg leuk.

Ik weet niet of het een goede serie is om een game over te maken, maar we zullen zien.

Multiplayer lijkt me het wel leuk, maar ik lees net dat die er niet in zit :(

[ Voor 14% gewijzigd door Moortn op 29-10-2008 14:36 ]

Jeej wat moet hier nou staan. Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

Ben benieuwd... Ik zie het momenteel meer als snelle moneymakingbusiness..
Een spel over boten en krabben vangen.. Hmm niet voor mij ik blijf 't wel op tv volgen!

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincitore
Moortn schreef op woensdag 29 oktober 2008 @ 13:50:
[...]

Daar moet een "/" bij de 2e i
Ah bedankt voor het melden, en het is aangepast:)

Zelf heb ik dit spel ook net gespeeld en sommige mensen zouden het saai vinden omdat er in hun ogen niet al te veel te doen is. Sommige mensen vinden het leuk en spelen het uren op een dag(waaronder ik:P)

Maar zo op het eerste gezicht vind ik het wel een leuk spel maar weet niet hoe lang dit nog zo verslavend blijft.
Zelf vond ik de graphics wel mooi maar ik merk toch dat als ik naar Youtube filmpjes kijk over de gameplay dat het bij mij dan minder mooi is (ligt natuurlijk aan me laptop met crappy videokaart :P). Maar ze werken ook veel harder en de AI is wat soepeler heb ik het idee, kan dat ook aan te hoge instellingen liggen?

Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

Misschien aan moeilijkheidsniveau...

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincitore
CLB schreef op woensdag 29 oktober 2008 @ 14:31:
Misschien aan moeilijkheidsniveau...
Als ik naar deze twee filmpjes kijk, dan gaat het bedienen van de kraan veel sneller en het eruithalen van de fuiken ook. Hier doen ze er ruwweg 20 seconden over, maar bij mij denk ik wel 1 minuut. Ik heb als niveau very easy, intermediate en realistic gedaan maar krijg het maar niet voor mekaar.

http://www.youtube.com/watch?v=4Ck8Voz9pO4
http://www.youtube.com/watch?v=cIxVDsQPMfw

Ik heb ook al zitten rommelen in mijn opties met resolutie, shadows, texture quality en filter dingen, maar krijg het maar niet voor mekaar.
Zo ziet het er bij mij nu uit:

* Kon hem niet online zetten helaas*

Zou het er mee te maken kunnen hebben hoe mijn laptop is qua processen die draaien? Want ik ben wel van plan om binnenkort eens mijn C schijf te formatteren en Vista er opnieuw op te gooien. Het spel staat nu op een andere partitie, die kan ik wel behouden toch?

[ Voor 19% gewijzigd door Vincitore op 29-10-2008 19:06 ]

Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H3llSiNG
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 04-06 20:06

H3llSiNG

Meh.

Infinitytron schreef op woensdag 29 oktober 2008 @ 15:20:
[...]

Als ik naar deze twee filmpjes kijk, dan gaat het bedienen van de kraan veel sneller en het eruithalen van de fuiken ook. Hier doen ze er ruwweg 20 seconden over, maar bij mij denk ik wel 1 minuut. Ik heb als niveau very easy, intermediate en realistic gedaan maar krijg het maar niet voor mekaar.

http://www.youtube.com/watch?v=4Ck8Voz9pO4
http://www.youtube.com/watch?v=cIxVDsQPMfw

Ik heb ook al zitten rommelen in mijn opties met resolutie, shadows, texture quality en filter dingen, maar krijg het maar niet voor mekaar.
Zo ziet het er bij mij nu uit:

* Kon hem niet online zetten helaas*

Zou het er mee te maken kunnen hebben hoe mijn laptop is qua processen die draaien? Want ik ben wel van plan om binnenkort eens mijn C schijf te formatteren en Vista er opnieuw op te gooien. Het spel staat nu op een andere partitie, die kan ik wel behouden toch?
toon volledige bericht
Weet verder niks van het spel. Maar als het verder gewoon goed loopt zou het daar niet aan moeten liggen. Probeer anders ook de nieuwste drivers van je laptop erop te zetten. En wat grafische opties naar beneden te draaien. En draai een programma die laat zien hoe de FPS is op het moment dat je met de kraan bezig bent.

Systeem: Pentium II 350 MHZ @ 400MHZ, Nvidia Riva 128 LX, 128MB RAM, Windows ME Plus (32 Bit)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tallguy
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online

Tallguy

There is no place like 127.0.0

Moortn schreef op woensdag 29 oktober 2008 @ 13:50:
[...]

Multiplayer lijkt me het wel leuk, maar ik lees net dat die er niet in zit :(
Challenge your friends in intense online multiplayer competitions to see who will be the season's high liner.

Weet alleen niet of dat alleen XBOX is of ook PC

specs | 3360wP met SE3000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincitore
H3llsing schreef op donderdag 30 oktober 2008 @ 12:45:
[...]

Weet verder niks van het spel. Maar als het verder gewoon goed loopt zou het daar niet aan moeten liggen. Probeer anders ook de nieuwste drivers van je laptop erop te zetten. En wat grafische opties naar beneden te draaien. En draai een programma die laat zien hoe de FPS is op het moment dat je met de kraan bezig bent.
Ja ik erger me er nu ook niet meer aan, het loopt nu wel redelijk maar dat komt wel goed :P
Ik heb dus al wat in de opties lopen rommelen, het beeld werd alleen maar dramatischer maar ze gingen niet harder lopen, dus misschien hoort het wel zo dan:P
Kensei schreef op donderdag 30 oktober 2008 @ 12:53:
[...]

Challenge your friends in intense online multiplayer competitions to see who will be the season's high liner.

Weet alleen niet of dat alleen XBOX is of ook PC
Ik heb wel iets met een missie gezien waarin multiplayer stond volgens mij. Maar geen aparte optie in het menu voor 'Multiplayer'.

Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincitore
Gisteren heb ik mijn computer geformatteerd en opnieuw Deadliest Catch geïnstalleerd en raad eens? Hij doet het nu een stuk beter :D. Hij ging de settings automatisch detecteren en heb nu een mooier beeld en het loopt stuk beter.

Wat ik niet voor mekaar krijg, is mijn savegames weer terugzetten :'( Ik heb de files gekopieerd naar de de map "Alaska'. Ze staan dan wel bij 'Load game' maar als ik ze dan wil laden dan zegt hij dat ze niet geladen kunnen worden omdat het bestand corrupt is.

[ Voor 24% gewijzigd door Vincitore op 31-10-2008 13:17 ]

Stats

Pagina: 1