Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[forum/feat] Volgorde ''channels'' in forum wijzigen

Pagina: 1
Acties:

• jacovisscher
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 22-11 09:36
Zoals de titel al zegt, is mijn vraag of het mogelijk is om de volgorde van de mooie gekleurde balkjes, en misschien eventueel wel de volgorde van elk onderdeel van een channel te wijzigen, of misschien wel helemaal uitschakelen. In Core bijv. heb ik Apple talk en Softe goederen (om maar eens iets te noemen) niet echt nodig. Mag voor mij uit. Soort principe wat de tracker gebruikt dus.
Weet trouwens niet of het in de devtrack al gevraagd is, omdat mijn provider een filtertje gooit over de http://devtrack.tweakers.net/view_all_bug_page.php Wat staat daar op? >:)

• -ET-
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22:35

-ET-

Phone Home

Uitschakelen kan in je prefs.

Forum filter en dan ook het vinkje bij " Gebruik forumfilter op de index?" zetten

• jacovisscher
Vooral de volgorde wijzigen vind ik iets wat handig zou zijn. Want zelfs al wil ik niet elke keer tegen Softe goederen, of het hele channel Games aankijken, toch is het af en toe leuk om eens te kijken wat daar gebeurt. Daarom wel zichtbaar, maar pas onder de dingen die ik belangrijk vind.

• Civil
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 19-11 15:11
Ik heb dit in de frontpage aankondiging destijds voorgesteld en daarop antwoorde crisp al dat hij dat zelf ook wel zou willen implementeren.

• jacovisscher
En? Hebben de devvers een oordeel uitgesproken? Wordt er al code geklopt? Of is het gewoon technisch niet mogelijk?
Vervolgvraag zou zijn: Wanneer komt die nieuwe versie?

• Glaanie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 20:49

Glaanie

Medewerker Product Content

All your spec are belong to us

Uit de FAQ:
moto-moi schreef op donderdag 01 mei 2008 @ 17:22:
Kicken is nooit nodig, alles wordt gelezen en als er een update is vanuit de devvers melden ze dat vanzelf.
:)

• jacovisscher
Mmm... Hadn't read that part...
Is dit nou echt kicken? Is meer een vervolgvraag stellen op Civil's reactie. Maar oke... Aan de andere kant is het ook wel fijn dat een devver even laat weten dat ze er mee bezig zijn, of dat ze het helemaal niet zien zitten nu. Het is nu zo ijzig stil... :)

[ Voor 7% gewijzigd door jacovisscher op 05-11-2008 23:29 ]

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:57

crisp

Devver

Pixelated

jacovisscher schreef op maandag 03 november 2008 @ 23:24:
En? Hebben de devvers een oordeel uitgesproken? Wordt er al code geklopt? Of is het gewoon technisch niet mogelijk?
Vervolgvraag zou zijn: Wanneer komt die nieuwe versie?
Geen slotje betekent meestal: wordt overwogen
Geen devver respons betekent meestal: wordt later nog eens (her)overwogen of lage prioriteit

Aan werk hebben wij geen gebrek, dus code wordt er elke dag geklopt; tijd is een andere issue ;)

Intentionally left blank

Pagina: 1