Toon posts:

Beamer: Epson EMP-TW700 vs Sanyo PLV-Z5

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben al een aantal dagen op het internet aan het zoeken naar de juiste keuze tussen deze twee beamers.
Maar er worden veel tegenstrijdige antwoorden gegeven.

Wellicht heeft iemand voor hetzelfde dilema gestaan en zou hij/zij mij advies kunnen geven over een keuze.

Prijs van beide beamers ligt ongeveer op de €825,-

• BrokenRules
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10-03-2025
Je kunt er even bijmelden waarom je voor beide beamers gaat.

en designtechnisch zou ik voor de epson gaan

• Dr. Strangelove
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 18:41
Er is een topic waarin beide beamers uitgebreid aan bod komen, moet je even zoeken. Ik heb overigens beiden getest en vond ze beiden inferieur aan de Panasonic AX200, hoewel met name de Epson er zeer weinig op toegeeft.

Heb het voor je gedaan ;)

[Projectie] HD-ready projectoren

[ Voor 20% gewijzigd door Dr. Strangelove op 29-10-2008 14:08 ]

These are my principles. If you don't like them, I have others.

Verwijderd

Topicstarter
Ik kies voor deze twee beamers omdat ze binnen budget vallen en worden gebruikt voor films en ps3.

Verwijderd

Topicstarter
Dr. Strangelove schreef op woensdag 29 oktober 2008 @ 14:07:
Er is een topic waarin beide beamers uitgebreid aan bod komen, moet je even zoeken. Ik heb overigens beiden getest en vond ze beiden inferieur aan de Panasonic AX200, hoewel met name de Epson er zeer weinig op toegeeft.

Heb het voor je gedaan ;)

[Projectie] HD-ready projectoren
Dank u, zal hem eens doornemen.

• Spotmatic
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 20:12

Spotmatic

Ken sent me

Over het algemeen wordt er op het Home Theater forum (www.htforum.nl) de voorkeur gegeven aan de Epson TW700 boven de Sanyo. Misschien ook wel een beetje logisch want Epsn is nl. de fabrikant van de 1280 x 720 panelen van de beide projectoren.

Vergelijk ook de (lamp-) garantie van de beide merken even. Volgens mij wordt op de Epson 3 jaar garantie gegeven (niet op de lamp geloof ik).

Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter

Pagina: 1