Sinds afgelopen week functioneren mijn multimedia toetsen niet meer zoals het hoort.
Ik start de pc op en dan zijn er geen problemen, alles werkt volledig.
Zodar ik op 1 van de toetsen druk of aan de volume knop draai, hangt mijn pc zich gedeeltelijk op.
Foto van mijn toetsenbord:

- Ik kan de muis nog bewegen
- Op iets klikken reageert niet meer
- Toetsenbord werkt niet meer volledig, ik kan wel nog het start menu openen via de windows toets
- CTRL+ Alt + Del werkt ook, maar dit scherm hangt meteen vast, processor gebruik etc. wordt niet bijgewerkt.
-Pc loopt gewoon door. Muziek speelt verder, video's spelen verder, msn gesprekken ontvang ik gewoon en instalaties doen het ook gewoon.
- Enig oplossing, op de uit -knop duwen waarna de pc zich normaal afsluit. Als ik op de uit knop druk reageert mijn pc ook meteen weer voor een paar seconden.
Ik vind dit erg raar en is ineens opgekomen.
Ik heb het toetsenbord al eens opnieuw geinstaleerd, geen verschil.
Ook heb ik SP3 geinstaleerd, ook geen verschil.
Kan ik dit oplossen zonder een reinstal?
Ik start de pc op en dan zijn er geen problemen, alles werkt volledig.
Zodar ik op 1 van de toetsen druk of aan de volume knop draai, hangt mijn pc zich gedeeltelijk op.
Foto van mijn toetsenbord:

- Ik kan de muis nog bewegen
- Op iets klikken reageert niet meer
- Toetsenbord werkt niet meer volledig, ik kan wel nog het start menu openen via de windows toets
- CTRL+ Alt + Del werkt ook, maar dit scherm hangt meteen vast, processor gebruik etc. wordt niet bijgewerkt.
-Pc loopt gewoon door. Muziek speelt verder, video's spelen verder, msn gesprekken ontvang ik gewoon en instalaties doen het ook gewoon.
- Enig oplossing, op de uit -knop duwen waarna de pc zich normaal afsluit. Als ik op de uit knop druk reageert mijn pc ook meteen weer voor een paar seconden.
Ik vind dit erg raar en is ineens opgekomen.
Ik heb het toetsenbord al eens opnieuw geinstaleerd, geen verschil.
Ook heb ik SP3 geinstaleerd, ook geen verschil.
Kan ik dit oplossen zonder een reinstal?
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 29-10-2008 12:41 ]