• Jur_
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 20-12-2025
Voor mijn thesis/scriptie/stage ben ik zeven maanden in Italie (Genua om precies te zijn). Nou heb ik hier een beetje rondgekeken naar goede winkels en voor standaard accesoires en games kan ik wel bij de fnac en saturn terecht. Echter zijn deze een stuk duurder dan wat ik van de nederlandse webwinkels gewent ben. Ook het assortiment van de saturn hier is bijvoorbeeld een stuk kleiner dan bij de saturn in Nederland (Tilburg).

Mijn vraag: weet je een goede italiaanse webshop of misschien wel gewone winkel in genua waar ik bij terecht kan? In het specefiek voor een logitech Z-5500 boxen set omdat ik die op het moment overweeg aan te schaffen.

Pixmania is op het moment de enige redelijk goedkope winkel die ik heb kunnen vinden, maar vanwege de shopreviews heb ik daar maar vanaf gezien. ;)

5D4 | 24-70 f/2.8L II | 85 f/1.4L IS | 100 f/2.8L IS | 135 f/2L

• almightyarjen
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 13:06

almightyarjen

When does the hurting stop?

Ik heb zelf wel eens wat gekocht bij www.bow.it

Patreon | Main Youtube | Work In Progress Youtube

• Evilbee
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 13:33
Hey nog iemand die in Genua zit. Ik zit hier nu een maand, maar nog niet echt een computerzaak gevonden (ook niet naar op zoek geweest).

Morgen vlieg ik voor een weekeind terug naar Nederland, dan koop ik daar mijn benodigdheden en neem het weer mee terug.

Maar als iemand een goede computerzaak weet, zou ik dat graag willen weten aangezien ik hier nog een half jaar zit.

LinkedIn - Collega worden?

• Jur_
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 20-12-2025
@almightyarjen: Thanks! ik ga het checken!

@Evilbee: Wat grappig dat je ook in genua zit :) Het is nou niet echt de meest toeristische stad... Hier voor werk? Ik ga waarschijnlijk alleen rond kerst een keer heen en weer naar Nederland, dus voor mij is het ook handig wat goeie webshops te verzamelen.

Vandaag ga ik trouwens red alert 3 halen, ik hoop dat deze ook in het engels te installeren is :P *

* ik speel af en toe oblivion IV (in het italiaans) en het is nogal wat opzoekwerk gezien mijn slechte taalkennis

5D4 | 24-70 f/2.8L II | 85 f/1.4L IS | 100 f/2.8L IS | 135 f/2L

• Evilbee
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 13:33
offtopic:
@Jur_: Ik zit hier voor werk. Mijn baas betaald mijn vluchten zodat ik twee keer per maand naar Nederland kan vliegen. Red Alert 3 ligt voor mij in Nederland te wachten. Dus ik kan zondag als ik weer terug ben mijn engelse huisgenoten ff jaloers maken :p

LinkedIn - Collega worden?