Voor mijn thesis/scriptie/stage ben ik zeven maanden in Italie (Genua om precies te zijn). Nou heb ik hier een beetje rondgekeken naar goede winkels en voor standaard accesoires en games kan ik wel bij de fnac en saturn terecht. Echter zijn deze een stuk duurder dan wat ik van de nederlandse webwinkels gewent ben. Ook het assortiment van de saturn hier is bijvoorbeeld een stuk kleiner dan bij de saturn in Nederland (Tilburg).
Mijn vraag: weet je een goede italiaanse webshop of misschien wel gewone winkel in genua waar ik bij terecht kan? In het specefiek voor een logitech Z-5500 boxen set omdat ik die op het moment overweeg aan te schaffen.
Pixmania is op het moment de enige redelijk goedkope winkel die ik heb kunnen vinden, maar vanwege de shopreviews heb ik daar maar vanaf gezien.
Mijn vraag: weet je een goede italiaanse webshop of misschien wel gewone winkel in genua waar ik bij terecht kan? In het specefiek voor een logitech Z-5500 boxen set omdat ik die op het moment overweeg aan te schaffen.
Pixmania is op het moment de enige redelijk goedkope winkel die ik heb kunnen vinden, maar vanwege de shopreviews heb ik daar maar vanaf gezien.
5D4 | 24-70 f/2.8L II | 85 f/1.4L IS | 100 f/2.8L IS | 135 f/2L