Hi, ik heb op mijn computer office 2007 powerpoint, word en exel staan en ik zou daar graag office 2007 outlook willen aan toevoegen, dus ik steek mijn install cd in de driver, daarna komt er een scherm met 'de vereiste bestanden worden voorbereid. Even geduld aub.' Daarna kwam volgende melding met als 'installatiefout' in de titelbalk:
'De isntallatie kan niet worden voortgezet omdat een vereist bestand niet beschikbaar is of beschadigd is. Start Setyp opnieuw vanaf de oorspronkelijke installatie-cd of downloadlocatie.'
Wat ik heb gedaan:
- install cd getest op laptop, installatie ging probleemloos, dus cd is niet stuk.
- Nero 7 en 8 verwijderd met youruninstaller en met de nero remove tool (heb gelezen op google dat het probleem zou oplossen) -> nog steeds foutmelding
- Poweriso verwijderd -> nog steeds foutmelding
- pdf-addon voor word verwijderd -> nog steeds foutmelding
Verder durf ik het office pakket niet van mijn pc te verwijderen, want ik heb schrik dat ik alles kwijt zou zijn. Harde schijf formateren wil ik niet.
Ik ben ten einde raad.
'De isntallatie kan niet worden voortgezet omdat een vereist bestand niet beschikbaar is of beschadigd is. Start Setyp opnieuw vanaf de oorspronkelijke installatie-cd of downloadlocatie.'
Wat ik heb gedaan:
- install cd getest op laptop, installatie ging probleemloos, dus cd is niet stuk.
- Nero 7 en 8 verwijderd met youruninstaller en met de nero remove tool (heb gelezen op google dat het probleem zou oplossen) -> nog steeds foutmelding
- Poweriso verwijderd -> nog steeds foutmelding
- pdf-addon voor word verwijderd -> nog steeds foutmelding
Verder durf ik het office pakket niet van mijn pc te verwijderen, want ik heb schrik dat ik alles kwijt zou zijn. Harde schijf formateren wil ik niet.
Ik ben ten einde raad.
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 29-10-2008 11:51 ]