Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
En ter aanvulling: alleen in de oude template voor zover ik heb kunnen beoordelen
[ Voor 27% gewijzigd door crisp op 29-10-2008 11:41 ]
Intentionally left blank
Ja dat zei ik al 
Dit probleem is trouwens gefixed als ik een aangepaste stylesheet instel via de accessibility opties met de volgende content:
Dit probleem is trouwens gefixed als ik een aangepaste stylesheet instel via de accessibility opties met de volgende content:
Cascading Stylesheet:
1
2
3
4
| table.phphighlight, td.phphighlightcode div, div.pre { position: static !important; } |
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Jep, en dat sloopt het in/uitklappen van codetags ook volledig....oisyn schreef op woensdag 29 oktober 2008 @ 12:04:
Ja dat zei ik al
Cascading Stylesheet:
1 2 3 4 table.phphighlight, td.phphighlightcode div, div.pre { position: static !important; }
Maar in/uitklap behaviour van codeblokken binnen een RML table is zo te zien sowieso stuque (ook in Firefox die zo nodig IE's suboptimale table-rendering moest gaan implementeren
Cascading Stylesheet:
1
2
3
4
5
| table.rml table.phphighlight, table.rml td.phphighlightcode div, table.rml div.pre { position: static; } |
Intentionally left blank