Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[XP]Na update printdriver stopt lokale print spooler ermee

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Goedemorgen,

Ik zit met een bizarre probleem, we kwamen er achter dat 1 van onze netwerkprinters de verkeerde print driver had. Deze heb ik dus geupdate op een Windows 2000 server (print server). Het betreft een HP Laserjet P2015n. Zodra ik de vernieuwde printer installeer op de clients, stopt er op deze client de lokal print spooler.

Heb al verscheidene drivers geprobeerd voor de HP Laserjet P2015n maar ik kom er nu echt niet meer uit.

Komt dit probleem misschien een van jullie bekend in de oren? :?

Verwijderd

-

[ Voor 99% gewijzigd door Verwijderd op 20-07-2011 14:44 ]

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 00:21

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Kan je de opdrachten niet op de computer verwijderen? Daarna even printer spooler opnieuw starten en kijk eens wat hij dan doet :)

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)

Verwijderd

Topicstarter
Denny ik ga vandaag proberen wat jij beschrijft in je bericht, ik heb iets meer lucht gekregen heb even een vervangende printer neer gezet :) ..

Outerspace, ik kan niet printen aangezien de lokale print spooler uitgeschakeld word (staan dus geen opdrachten in de queue). De service staat bij alle 3 de fouten op service herstarten.

Verwijderd

-

[ Voor 200% gewijzigd door Verwijderd op 20-07-2011 14:44 ]