Toon posts:

[TS2003] USB nummeriek keypad.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb al enkele pogingen ondernomen om een nummeriek keypad aan de praat te krijgen in een Server 2003 Terminal server sessie. Maar zonder succes. Lokaal werkt de keypad zonder problemen.
Iemand weet van enige tool of setting waarmee we dit werkende kunnen krijgen?
O-)

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Wat heb je dan zoal ondernomen? Het is wel de bedoeling dat je hier wat achtergrondinformatie geeft. Draai je Citrix of iets dergelijks? Anders denk ik dat het wel lastig zal worden...

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

• pennenlikker
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 20-01 15:13
Klopt, echt irritant word niet ondersteund.. tenminste niet toen ik het met hetzelfde probleem zat (was 2 jaar geleden).
Kom je uit bij third party software, zoals citrix of fabulatech om dit werkend te krijgen.

Tact is the ability to tell someone to go to hell in such a way that they look forward to the trip

Verwijderd

Topicstarter
sanfranjake schreef op woensdag 29 oktober 2008 @ 11:00:
Wat heb je dan zoal ondernomen? Het is wel de bedoeling dat je hier wat achtergrondinformatie geeft. Draai je Citrix of iets dergelijks? Anders denk ik dat het wel lastig zal worden...
Het gaat hier over een Microsoft Terminal Server 2003. Ik meld me aan in men sessie maar ik kan men bijkomende USB nummeriek klavier niet puschen in men sessie. Ik kan ze wel lokaal in windows gebruiken maar niet in men RDP sessie. Merk Belkin

Hoop dat dit voldoende info is?