Toon posts:

Waarschijnlijk probleem met grafische kaart T9400

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben sinds 3 dagen trotse eigenaar van de nieuwe Fujitsu Siemens Amilo Xi 3650 Notebook.

Alles (hoop ik) werkt tot nu toe, behalve mijn grafische kaart doet niet echt wat hij moet doen denk ik. Want games haperen zeer ernstig die boven op mijn Geforce 7900 GS heel makkelijk draaien. Ik heb de drivers al gedownload van fujitsu zelf, en geprobeerd van Nvidia maar beide wil niet baten!

doe ik iets fout of wat moet ik doen

Weet niet of het relevant is, maar bij configuratie-->Systeem geeft hij bij grafische weergave voor spellen ook een 3.8, wat eerst een 6 was.. heb ook al bij energiebeheer gekeken of die niet tevoellig op ecopower stond of iets dergelijks, maar staat allemaal op hoge prestatie.
Iemand een idee?

Groeten,

Martijn :+

Verwijderd

Topicstarter
O, zure, zit bij verkeerde forum, moet denk ik toch bij hardware ergens!

Verwijderd

Zit je oplader wel aangekoppeld op het moment dat je gamed?
Dit kan ook nog wel eens problemen veroorzaken.
Toen je de nieuwe drivers ging instaleren van nvidia, heb je toen ook de oude eerste verwijderd?

Verwijderd

Topicstarter
Dankje voor de snelle reactie
Ja de oplader is aangekoppeld. ik wil best nog wel eens alle drivers verwijderen. maar weet ff niet waar dat moet. Zal anders daarvoor ook een google in werk stellen

Verwijderd

Topicstarter
Sorry, admin, je mag deze sluiten. ik ben stom, had alle grafische configuraties staan opdat mijn computer deze zou regelen en niet mijn 3dkaart, alles loopt als een trein nou! toch bedankt!

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

:o Dat is niet zo handig inderdaad. Ik verplaats dit topic nog even naar het juiste subforum; daarnaast gaan topics niet op slot tenzij ze niet aan de policy voldoen. Zou je in het vervolg je vorige bericht aan willen passen, in plaats van dat je twee berichten achter elkaar plaatst?

CSA > VB

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Pagina: 1