• Metaalhoofd
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 05-02 11:24
Wat zijn goedkope winkels voor Blurays?

Bij kieskeurig.nl, elcheapo etc kan ik alleen zoeken op dvd's, maar ivm sinterklaas/kerst zoek ik juist betaalbare adresjes voor blurays.

Kent iemand goedkope winkels of een vergelijkingsite waar je WEL op bluray kan zoeken?

Star Citizen Referral Code

• spone
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Mediamarkt wil soms wel eens blu-ray films in de aanbieding hebben, maar meer weet ik er zo gauw ook niet.

Desktop: i5-14600K, 32GB DDR5-6000, RTX 5070 Ti; Laptop: MacBook Pro M1 Pro 14" 16/512; Server: R9-7950X, 192GB DDR5-5600

• BiG-GuY
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 09:53

BiG-GuY

Moderator Wonen & Mobiliteit
Let er wel op dat Mediamarkt vaak import BluRay heeft (die vaak regiovrij zijn) en dus vaak geen Nederlandse subs hebben, als je dat niet uitmaakt (ik heb liever engelse subs dan NL :P ) kun je gerust daar kopen.

Bol.com heeft OK prijzen, maar zijn niet bijzonder goedkoop. Verder heb ik ook nog niet echt een nederlandse shop gevonden die ze goedkoop aanbied.

Handige site om te zien wat er regiovrij is:
http://bluray.liesinc.net/index.php?region=b

Home Assistant Configuratie V&A

Verwijderd

Worden er eigenlijk wel Blu-Ray dvd's verhuurd? Ben een beetje rond aan et kijken op de sites van videotheken, maar ik zie nergens iets over Blu-Ray!

• AutisticPinguin
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 14-02 08:01
Verwijderd schreef op woensdag 29 oktober 2008 @ 10:54:
Worden er eigenlijk wel Blu-Ray dvd's verhuurd? Ben een beetje rond aan et kijken op de sites van videotheken, maar ik zie nergens iets over Blu-Ray!
Het is niet bij jou in de buurt maar Videoland Haarlem verhuurt Blu-ray!

En Bol.com heeft nu een actie met blu-ray drie halen twee betalen. Scheelt ook weer... Warner heeft een actie met 3 halen en de vierde later toegestuurd krijgen.

[ Voor 19% gewijzigd door AutisticPinguin op 29-10-2008 10:59 ]

• DJTimo
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15-02 20:29
Normaal gesproken loop ik er niet zo mee te koop, omdat het al snel als ongewenst wordt beschouwt hier op GoT, maar aangezien er nu om gevraagd wordt... ;) www.blu-rayaanbieding.nl

• CyBeRSPiN
  • Registratie: Februari 2001
  • Nu online

CyBeRSPiN

sinds 2001

Op www.play.com zijn de prijzen soms wel bizar lager dan in Nederland. Maar NL subs zullen er vaak niet opstaan, maar de gemiddelde tweaker kan wel Engels toch?
DJTimo schreef op woensdag 29 oktober 2008 @ 12:50:
Normaal gesproken loop ik er niet zo mee te koop, omdat het al snel als ongewenst wordt beschouwt hier op GoT, maar aangezien er nu om gevraagd wordt... ;) www.blu-rayaanbieding.nl
Ziet er leuk uit, maar de prijzen zijn niet actueel, hoevaak ververs je de prijzen? Ironman is bijvoorbeeld een paar euro duurder dan vermeld, neemt niet weg dat het bij die aanbieder wel de goedkoopste is, en dat het inderdaad fors kan schelen.

[ Voor 63% gewijzigd door CyBeRSPiN op 29-10-2008 13:01 ]

• DJTimo
CyBeRSPiN schreef op woensdag 29 oktober 2008 @ 12:59:
Ziet er leuk uit, maar de prijzen zijn niet actueel, hoevaak ververs je de prijzen? Ironman is bijvoorbeeld een paar euro duurder dan vermeld, neemt niet weg dat het bij die aanbieder wel de goedkoopste is, en dat het inderdaad fors kan schelen.
Prijzen worden elke nacht bijgewerkt. Ik vermoed dat het mis gaat met pond-euro koers. Als ik bij Play de currency verander (van pond naar euro) is de prijs inderdaad opeens hoger dan met onze eigen wisselkoers. Heel apart... Was me niet eerder opgevallen. |:(

edit: prijzen gefixt. :)

[ Voor 2% gewijzigd door DJTimo op 29-10-2008 20:28 . Reden: gefixt ]

• Friedchicken
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20-06-2015
Koop mijn films bij http://www.play.com/, snel, betaalbaar, brede selectie en 3 voor 2 aanbiedingen.

[ Voor 29% gewijzigd door Friedchicken op 29-10-2008 14:53 ]

• Metaalhoofd
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 05-02 11:24
Verwijderd schreef op woensdag 29 oktober 2008 @ 10:54:
Bij ons in Deventer heeft Videoland ook een stuk of 40-50 titels en het huren van een bluray kost evenveel als het huren van een dvd :)

Echter hun aanbod is nog niet heel erg geweldig en er zijn films (kuch *batman begins* kuch *300* kuch *Troy* kuch * Pirates 1t/m3*) die ik zo'n 2 tot 3 keer per jaar kijk en daarom graag zelf op Bluray zou willen hebben, doch de huidige gemiddelde prijzen van 25 euro per stuk vind ik nou niet echt 'schappelijk' in vergelijking met de prijzen van dvd's (rond 10 euro), dus vandaar dat ik wat goedkopere adresjes zoek dan Bol.com en dergelijke

www.axelmusic.com lijkt me ook wel ok, maar bij titels die bovenaan m'n verlanglijstje prijken is het prijsverschil vaak ook maar 3 euro en dan is het gedoe met buitenlandse bestellingen (lange levertijden, groter risico op kwijtrakende verzendingen) niet echt interessant als je maar 1 film per keer besteld.

Star Citizen Referral Code

• DJTimo
Metaalhoofd schreef op woensdag 29 oktober 2008 @ 14:54:
Echter hun aanbod is nog niet heel erg geweldig en er zijn films (kuch *batman begins* kuch *300* kuch *Troy* kuch * Pirates 1t/m3*) die ik zo'n 2 tot 3 keer per jaar kijk en daarom graag zelf op Bluray zou willen hebben, doch de huidige gemiddelde prijzen van 25 euro per stuk vind ik nou niet echt 'schappelijk' in vergelijking met de prijzen van dvd's (rond 10 euro), dus vandaar dat ik wat goedkopere adresjes zoek dan Bol.com en dergelijk
Tja, blu-ray discs zijn nu eenmaal nog een stuk duurder dan dvd's. Ik denk niet dat je snel (lees: voor de komende feestdagen) blu-ray's gaat vinden die de helft kosten van wat een gemiddelde (web)shop er nu voor vraagt. Misschien als je je wat meer focust op 3-halen-2-betalen acties e.d. je nog wel voordeel kunt krijgen, maar als je telkens maar 1 titel tegelijk koopt zul je toch nog enig geduld moeten hebben voor ze écht aantrekkelijk geprijst worden.

• alwinus
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 12-02 20:23

alwinus

Tweaked

Veel import blu-rays hebben tegenwoordig NL ondertiteling aan boord:

http://www.dvd.nl/forum/showthread.php?t=59008

Bestelen bij amazon.co.uk of play.com scheelt dan toch een hele hoop.

• rik024
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 20-10-2022
Cosmox verkoopt nu ook online blu-ray films

had laatst wat op *spam* besteld, goede service en volgende dag thuis.

[ Voor 19% gewijzigd door FeaR op 04-12-2009 16:10 ]

Rik - Slaapshopper

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.