Toon posts:

Ophangen van t220 samsung

Pagina: 1
Acties:
  • 419 views

Verwijderd

Topicstarter
Weet iemand of dat kan??

ik heb ergens gelezen dat iemand daar een oplossing voor had gevonden, alleen kan ik die quote nergens meer vinden..zit al minimaal 5 uur te zoeken..........aub...aub...aub

Verwijderd

In principe kan je met elke wall-mount je scherm ophangen aangezien er 4 standaard schroefgaten zitten achter op je scherm.
Als je hem recht voor je wil op de muur heeft Neovo een prima oplossing.
Afbeeldingslocatie: http://www.isenhowerusa.com/images/parts/NEOVO-WALL_LG%20WMK01.gif

Verwijderd

indd, beeldschermen hebben "standaard" aansluitingen hetzij VESA 75 / VESA 100 of iets anders.. maar wss een van die 2!

ik zelf heb bij de gamma een kantelbare TFT wandbeugel gekocht voor ~11 euro..

je scherm kan daarmee kantelen en hangt muurvast!

Verwijderd

Topicstarter
Weten jullie het zeker?? uit ervaring?? omdat ik op de samsungsite zie dat er geen VESA bevestiging voor is...?????

http://ars.samsung.com/cu..._ID=103648&ARS_ID=7798425

Het liefste hang ik hem aan het plafond....het is voor boven een bed...een beetje zoals in een ziekenhuis..

Verwijderd

gaat ém niet worden denk ik, omdat je aan de achterkant geen schroefgaten hebt om je monitor ana op te hangen!, of je moet zelf al iets inelkaar gaan knutselen wat op de bevestiging van je voet past.

zeg maar een ophanging maken, voor de beugel waar je voet mee aan je monitor zit.

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14:11

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

ik heb ergens gelezen dat iemand daar een oplossing voor had gevonden, alleen kan ik die quote nergens meer vinden..zit al minimaal 5 uur te zoeken..........aub...aub...aub
...maar je hebt niet veel meer dan 5 seconden aan je topicstart besteed :o

Als je een topic opent over iets wat je niet kunt vinden, verwachten we minimaal dat je meldt waar je gezocht hebt, op welke termen en wat je toen wel vond. Deze topicstart is veel te karig, dus gaat je topic dicht.

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.