om mezelf maar even te quoten:
Daarop volgden wat reacties, waarna ik antwoordde:White schreef op dinsdag 28 oktober 2008 @ 23:42:
hebben jullie ook bij de pc versie dat de muis zo... langzaam reageert? zeg maar dat ik het gevoel heb alsof hij maar een beetje achter de feiten aanloopt, en dan bedoel ik niet klikken o.i.d. maar rondkijken en ook gewoon in menu's etc... Het is echt heel vervelend, vooral met schieten etc dat je gewoon altijd te laat bent omdat je altijd pas een paar tiende van een sec later schiet of het hoekje om kijkt..
herkenbaar? iemand een idee hoe ik het op moet lossen?
Bij deze dus de vraag, nog meer ideeën? Google levert weinig op, aangezien de game zo nieuw is. Verder krijg je op 'mouse lagging' of 'slow mouse movement' een combinatie van verschillende extra termen niet echt het antwoord dat mij kan helpen..White schreef op woensdag 29 oktober 2008 @ 00:41:
[...]
V-sync staat uit..
[...]
Dat heb ik idd ook gedaan, maar ik merk nu ook dat het bij mijn toetsenbord hetzelfde verhaal is.. misschien net iets minder.. maar ik heb echt het gevoel alsof mijn bewegingen pas een moment later worden geregistreerd, heel vervelend in ieder geval.
Iemand nog meer ideeën?