Kort maar bondig:
Sweex Wireless network Card icm Speedtouch 780.
Beveiligd Netwerk wordt gevonden, wanneer ik via de software van Sweex verbinding wil maken komt de connectie tot stand, maar wordt er geen netwerkadres toegewezen. Ga ik dit handmatig invullen dan wordt de verbinding volledig tot stand gebracht, maar internetten zelf werkt niet.
Via Wireless Zero Config komt er ook geen verbinding tot stand bij automatisch ip toewijzing, maar wel wanneer ik het handmatig invoer, om kort daarna weer te droppen. Vervolgens Herstel je de verbinding maar dropped het weer naar een paar seconden.
-Nieuwe drivers geprobeerd
-Andere pc's doen het wel op het netwerk
-Het heeft gisteren gewoon kort Wel gewerkt, maar de volgende dag niet meer
-Firewall en andere beschermende software is uitgeschakeld.
Iemand nog met een idee?
Sweex Wireless network Card icm Speedtouch 780.
Beveiligd Netwerk wordt gevonden, wanneer ik via de software van Sweex verbinding wil maken komt de connectie tot stand, maar wordt er geen netwerkadres toegewezen. Ga ik dit handmatig invullen dan wordt de verbinding volledig tot stand gebracht, maar internetten zelf werkt niet.
Via Wireless Zero Config komt er ook geen verbinding tot stand bij automatisch ip toewijzing, maar wel wanneer ik het handmatig invoer, om kort daarna weer te droppen. Vervolgens Herstel je de verbinding maar dropped het weer naar een paar seconden.
-Nieuwe drivers geprobeerd
-Andere pc's doen het wel op het netwerk
-Het heeft gisteren gewoon kort Wel gewerkt, maar de volgende dag niet meer
-Firewall en andere beschermende software is uitgeschakeld.
Iemand nog met een idee?